Aldri vært selv, så blir første gangAldrimen ser så flott ut! Og så får man jo se flere steder på samme turen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri vært selv, så blir første gangAldrimen ser så flott ut! Og så får man jo se flere steder på samme turen
![]()
ja ikke rart det i julestria hihiJepp, litt sliten barehos dere da?
yes tror nok detDet er sikkert kjempe godt det å![]()
oh yeah.Det er absolutt ett stort pluss![]()
pannekaker er ikke dumt. vi skal ha det på ons. hihiBle tidlig her. Og måtte bare slenge sammen no pannekakwrøre![]()
har jo en bildetråd på skjult hvor en del har bilde iallefallVar ute å gikk en liten tur med storesøster og lille i vogna i dag.. Så begynte jeg å tenke på hvem dere egentlig er... Bak disse kallenavnene.. Man lager seg jo litt bilde av hvordan den og den ser ut osv... Lurer på om det hadde stemt overens med virkeligheten.. Litt festlig...![]()
har jo en bildetråd på skjult hvor en del har bilde iallefallhusker ikkke hva den heter i farten.
men ja spennnende![]()
ååh stemmer det ja. Husker du skrev det.Har bedt om tilgang der men får aldri noe svar :-(
ååh stemmer det ja. Husker du skrev det.
Lenge siden du spurte om tilgang?
Okei. kjipt.2-3 uker tenker jeg..
Liten famille da eller?9 dagers cruise![]()
Glad jeg ikke betalerKosta visst skjorta
![]()
Er i forbinelse med feiring av 70årsbryluppsdag. Hele familien reiser og oldeforeldre betaler![]()
Veldig lurt egentligJasambo sparer alltid noen feriedager til jul, så det blir langfri
![]()
Ikke prøvd der endaoh yeah.
handler du noe på boozt?
Hehe ha det har jeg å tenkt påVar ute å gikk en liten tur med storesøster og lille i vogna i dag.. Så begynte jeg å tenke på hvem dere egentlig er... Bak disse kallenavnene.. Man lager seg jo litt bilde av hvordan den og den ser ut osv... Lurer på om det hadde stemt overens med virkeligheten.. Litt festlig...![]()
Har alltid overskudd av ferie, men er alltid kaos på jobben - alle vil ha fri, så sjefen prøver å fordele litt.Veldig lurt egentligdet vill min neste år
![]()
HeheMannen protesterte på restemiddag i går, så da ble det lite julete lasagnehehe. Rester i dag i stede. Er lite innom skravletråden for tiden, så henger ikke med merker jeg. Leser litt her og der
har alle en fin romjul?
![]()
Haha de har i innebygd radar for sliktSløv dag på oss - sett på Home, strikket litt mens guttene sov.
Ironisk nok våknet han sekundet kroppen min bestemte det var tid for do... :/