Kule runde øyne herHåper han sovner snart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kule runde øyne herHåper han sovner snart![]()
Ikke santJa kan jo se på den i morgen, hehe![]()
Hvilken størrelse bruker deres små nå?![]()
Vi bruker 56 og 62strømpebukser i både 50/56 og 62/68. 56 begynner å bli lite men noen klær er veldig like i 56 og 62.
Det er også "normalen" i Frankrike - husker fremdeles at vennene mine trodde jeg var bak som absolutt ville ha salt; ene gangen hadde de det heller ikke på kinoen.Ikke smakt noen![]()
Men i Canada er det vanlig med sukker på popcorn, likte det aldri jeg![]()
God morgenGod morgen alle![]()
Håper alle har sovet godt - du vært vi, selv om kun 5timer. Vurdert å sove litt til etter at mating et overstått
Samtidig litt greit å ha litt alenetid.. Vi får se
Vanskelig å få slappet av med han i senga eller spiser han oftere?God morgen![]()
Her har vi samsovet i natt og jeg er utslitt :/
Ble det mer soving på deg?
Begge deleVanskelig å få slappet av med han i senga eller spiser han oftere?
Nei ble ikke det - ikke at jeg fikk gjort så mye annet enn å lese litt nettavis og her
Nå virket det litt Sent å sove videre![]()
2 dager er langt ? haha næææhMen det er langt det da![]()
kommet noe snøSpent på om vi får snø i morgen![]()
God morgen jaGod morgen alle
Håper alle har sovet godt - du vært vi, selv om kun 5timer. Vurdert å sove litt til etter at mating et overstått
Samtidig litt greit å ha litt alenetid.. Vi får se
Huff stakkars :/Begge delemye luftsmerter i natt, så han har vært mye på puppen. Nå er de tomme og han er illsint
pappan er oppe og prøver flaske nå (og minifom).
Godt med litt alenetid selv om man ikke får gjort så mye![]()
Det snør her!!!kommet noe snø?
oh så gøy! blir det nok til at det legger seg tror du?Det snør her!!!![]()
Gleder meg til det mage/luft styret er over ja. Stakkars småHuff stakkars :/
Min sover godt, men har hatt mindre bæsjebleier enn vanlig.. Tenker det kan være derfor ham var så urolig i går - samt mye luft. Skal ikke være lett å være liten :/
Herlig med pappaer som er så aktive - fikk vite at lille hadde vært utrolig i natt, derfor han havnet i sengen med oss![]()
Slappe av, rydde i gaver og vaske klær og forberede pakking til hyttaPlaner i dag da?