Skravletråd

Ikke smakt noen :P
Men i Canada er det vanlig med sukker på popcorn, likte det aldri jeg :P
Det er også "normalen" i Frankrike - husker fremdeles at vennene mine trodde jeg var bak som absolutt ville ha salt; ene gangen hadde de det heller ikke på kinoen.

Men rart hva man blir vant til ble jo til at jeg endte opp med å spise og like den lite største versjonen ;)

God morgen alle :)

Håper alle har sovet godt - du vært vi, selv om kun 5timer. Vurdert å sove litt til etter at mating et overstått :P

Samtidig litt greit å ha litt alenetid.. Vi får se

Bare noen få dager igjen nå, så kjører update - tipper du klarer 3000 ingen utløpet av mnd jeg, Synnøve :P

Vedlegg

• 1451202000629.jpg
    1451202000629.jpg
    60,5 KB · Visninger: 6
  • 1451202008556.jpg
    1451202008556.jpg
    55,2 KB · Visninger: 6
  • 1451202017546.jpg
    1451202017546.jpg
    58,4 KB · Visninger: 5
  • 1451202023686.jpg
    1451202023686.jpg
    54 KB · Visninger: 4
  • 1451202030886.jpg
    1451202030886.jpg
    58,6 KB · Visninger: 3
  • 1451202036727.jpg
    1451202036727.jpg
    52,6 KB · Visninger: 3

Håper alle har sovet godt - du vært vi, selv om kun 5timer. Vurdert å sove litt til etter at mating et overstått :P

God morgen :)

Her har vi samsovet i natt og jeg er utslitt :/
Ble det mer soving på deg?

God morgen :)

Her har vi samsovet i natt og jeg er utslitt :/
Ble det mer soving på deg?
Vanskelig å få slappet av med han i senga eller spiser han oftere?

Nei ble ikke det - ikke at jeg fikk gjort så mye annet enn å lese litt nettavis og her

Nå virket det litt Sent å sove videre :P

Vanskelig å få slappet av med han i senga eller spiser han oftere?

Nei ble ikke det - ikke at jeg fikk gjort så mye annet enn å lese litt nettavis og her

Nå virket det litt Sent å sove videre :P
Begge dele ;) mye luftsmerter i natt, så han har vært mye på puppen. Nå er de tomme og han er illsint :( pappan er oppe og prøver flaske nå (og minifom).

Godt med litt alenetid selv om man ikke får gjort så mye :P

Håper alle har sovet godt - du vært vi, selv om kun 5timer. Vurdert å sove litt til etter at mating et overstått :p

God morgen ja:)

Sovet godt her. 5t er litt lite ja:)

Har visst snødd litt hjemme også nå, så skal bli gøy å se når vi kommer hjem.

Begge dele ;) mye luftsmerter i natt, så han har vært mye på puppen. Nå er de tomme og han er illsint :( pappan er oppe og prøver flaske nå (og minifom).

Godt med litt alenetid selv om man ikke får gjort så mye :P
Huff stakkars :/

Min sover godt, men har hatt mindre bæsjebleier enn vanlig.. Tenker det kan være derfor ham var så urolig i går - samt mye luft. Skal ikke være lett å være liten :/

Herlig med pappaer som er så aktive - fikk vite at lille hadde vært utrolig i natt, derfor han havnet i sengen med oss :)

Huff stakkars :/

Min sover godt, men har hatt mindre bæsjebleier enn vanlig.. Tenker det kan være derfor ham var så urolig i går - samt mye luft. Skal ikke være lett å være liten :/

Herlig med pappaer som er så aktive - fikk vite at lille hadde vært utrolig i natt, derfor han havnet i sengen med oss :)
Gleder meg til det mage/luft styret er over ja. Stakkars små :(

Sambo her er veldig flink :) ikke så mye på natt egentlig, men det er greit :D er ko vanligvis puppen som er løsningen :P

man pepperbiff med soppstuing, asparges og cherrytomater.
tirs:hjemmelaget fiskegrateng.
ons:kokospannekaker
tors pinnekjøtt. dessert:riskrem og karamellpudding. +småkaker .
fre: restemiddag
lør: taco
søn:Stekt torsk med blomkålmos,minigulrøtter og sandefjordsmør.

menyen for neste uke:D

Back
Topp