Skravletråd

Zzzzzzz... Litt trøtt gitt.. Ser litt jurrasic park. Mannen har sovna på sofaen..

Den ser vi å :) tassen har sovet over to timer i vogna si, så han våkner vel snart. Håper han sovner igjen for jeg er trøtt ;) sover snuppa?

Håper det :)

Ja hun sover på meg, håper jeg får lagt henne i egen seng når vi legger oss :) deilig når hun gjør det første del av natta! :)

Hvilken størrelse bruker deres små nå? :)

Vi bruker 56 og 62 :) strømpebukser i både 50/56 og 62/68. 56 begynner å bli lite men noen klær er veldig like i 56 og 62.

Min mini bruker 56. Han bruker litt av 62 også men noen av de er litt store enda

Vokser så fort :o
Dere hadde ikke målt lengde? Her målte de men de sa det bare var sånn ca.. Men de sa 58cm så det er jo ikke så rart 56 begynner å bli litt lite i så fall..

Vi bruker 56 og 62 :) strømpebukser i både 50/56 og 62/68. 56 begynner å bli lite men noen klær er veldig like i 56 og 62.
50 og 56 :) så utrolig happy når endelig noen av klærne hans var blitt for små :D

Bruker 62/68:p
Hun er 5.7kg, aner ikke lengden men var 50 ved fødsel. Hun er 6 1/2 uke. Brukt 62 lenge :p

Back
Topp