Flinkahihi jaa. har begynt på meny
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flinkahihi jaa. har begynt på meny
ja måtte bli sånnHehe hvorfor ikke![]()
hihi joa prøverFlinka![]()
Jeg har ikke tenkt i de baner en ganghihi joa prøver![]()
Ikke smakt noenButter å cheddarikke smakt de andre :/ du da?
Den ser vi åZzzzzzz... Litt trøtt gitt.. Ser litt jurrasic park. Mannen har sovna på sofaen..
hehe nei...Jeg har ikke tenkt i de baner en gang![]()
Den ser vi åtassen har sovet over to timer i vogna si, så han våkner vel snart. Håper han sovner igjen for jeg er trøtt
sover snuppa?
Ja, det er deilig å ligge noen timer aleneHåper det![]()
Ja hun sover på meg, håper jeg får lagt henne i egen seng når vi legger ossdeilig når hun gjør det første del av natta!
![]()
Det har jeg ikke prøvd å tror jeg står overIkke smakt noen![]()
Men i Canada er det vanlig med sukker på popcorn, likte det aldri jeg![]()
Men det er langt det dahehe nei...bare kom til tirsdag da
![]()
Ja, det er deilig å ligge noen timer alene![]()
Min mini bruker 56. Han bruker litt av 62 også men noen av de er litt store endaHvilken størrelse bruker deres små nå?![]()
Vi bruker 56 og 62strømpebukser i både 50/56 og 62/68. 56 begynner å bli lite men noen klær er veldig like i 56 og 62.
Hehe ikke santDet har jeg ikke prøvd å tror jeg står over![]()
Min mini bruker 56. Han bruker litt av 62 også men noen av de er litt store enda
50 og 56Hvilken størrelse bruker deres små nå?![]()
Vi bruker 56 og 62strømpebukser i både 50/56 og 62/68. 56 begynner å bli lite men noen klær er veldig like i 56 og 62.
Det hørtes ikke godt ut en gangHehe ikke santglasert med sukker.. I forskjellige farger.. Nei nei det blir bare feil
![]()
Hvilken størrelse bruker deres små nå?![]()