Skravletråd

Sov godt når søvnen kom, men mye utrolig før det. Stakkars var overtrøtt, men nektet å sove. Ristet og skrek og var gretten - ikke enkelt å være liten :/
Nei, sånn er det her noen ganger også..

Hun hadde ikke tatt vaksine? Lille her gråt og sutra veldig samme kveld, men ser ut til å være over nå :)

Ikke noe godt å være stresset :( husk å puste med magen <3 familie er gull verdt :)
Det var flere dager i forveien så skjønner ikke at reaksjonen skulle komme da. Vaksine torsdag og urolig mandag og tirsdag.
Ja familie er gull verdt<3

Haha :D godt spørsmål! Ikke mulig å legge ned mini her i hvertfall ;)

Nei, prøvde ista men det tok ca 10 min før hun oppdaga at hun ikke hadde kroppskontakt.. :-p sov som en stein når hun ble lagt i vogna.. Nå har hun bada, vi snakker bæsj som dryppa på gulvet og gikk helt opp i hårfestet... Ikke bæsja på 3 dager...

Må egentlig lage riskrem.. Men mannen er på apoteket og kjøper baby-nesespray og jeg er madrass :P

Jeg synes det er rart med en baby akkurat på gjennomsnittet vektmessig :) storesøster var alltid stor for alderen, lå langt over linjene lengdemessig. Nå er ikke lille her målt i cm siden fødselen da (skal ikke måles før hun er 3 mnd) så kan hende hun er lang hun og, men tror egentlig ikke det siden hun bruker 56 og er 6+6 uker. Men var lengre enn storesøster ved fødsel. Pappaen er 188cm så de har litt å slekt på.
Hehe ja det er litt rart hvor fodjellige de er :) eldste brukte nesten ikke 56. Mellomste brukte 56 lenge å mini bruker å enda 56 men litt i 62 å :) har heller ikke fått målt i cm men han er veldig lett :) var 4600 ved 6 ukerskontrollen.. 3570 når han ble født

Pysjen på, så nå blir det litt disney på tven tenker jeg! Drar for plissegardinene så vi slipper å se på regnet, haha ikke særlig julevær :p
Nei det juleværet er ikke noe serlig :( men har jo vert sånn i det siste så begynner å bli vandt med det å :o ville å dra for å slippe å se men sambo ville ha gardinene opp :p han vandt .. Blæ ..

Håper dere alle har hatt en fin julefeiring :)

Her har foreldrene mine dratt hjem, mannen har ryddet og jeg pumpet. Litt usikker på hva jeg skal gjøre med denne melken egentlig

Veldig koselig! Hvorfor er du det?

Har spist julemiddag med både kål, dukket brus og melk - dette er ting jeg vet han får mye gass/ vondt i magen av; følgelig har jeg ikke ammet, men gitt mme og har frossen mm på lur.

Men når jeg pumpet i går kom det så mye at det virker dumt å kaste - lurer på om det alltid vil gjøre ham luftig og magesmerter, eller om det blir bedre når han ble større?

Har spist julemiddag med både kål, dukket brus og melk - dette er ting jeg vet han får mye gass/ vondt i magen av; følgelig har jeg ikke ammet, men gitt mme og har frossen mm på lur.

Men når jeg pumpet i går kom det så mye at det virker dumt å kaste - lurer på om det alltid vil gjøre ham luftig og magesmerter, eller om det blir bedre når han ble større?

Sånn ja.. Kål er vel alltid en risikofaktor.. Men de får jo ikke sånn vondt som de får nå tenker jeg. Jeg var veldig tilbakeholden på kålstappa , men spiste det jo.. Samt mye brus.. Hum har styrt litt med magen nå til morgenen, så tror det er det selv om det er godt over 12 timer siden jeg spiste kål...

God 1. juledagsmorgen :)

Vi er bedt til julebrunsj kl 11, men vi sitter i senga og ammer.. Ikke sjangs at jeg ville vekke baby.. Er heldigvis hos mine foreldre, så det var greit :D

Back
Topp