Nei, sånn er det her noen ganger også..Sov godt når søvnen kom, men mye utrolig før det. Stakkars var overtrøtt, men nektet å sove. Ristet og skrek og var gretten - ikke enkelt å være liten :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, sånn er det her noen ganger også..Sov godt når søvnen kom, men mye utrolig før det. Stakkars var overtrøtt, men nektet å sove. Ristet og skrek og var gretten - ikke enkelt å være liten :/
Det var flere dager i forveien så skjønner ikke at reaksjonen skulle komme da. Vaksine torsdag og urolig mandag og tirsdag.Hun hadde ikke tatt vaksine? Lille her gråt og sutra veldig samme kveld, men ser ut til å være over nå![]()
Ikke noe godt å være stressethusk å puste med magen <3 familie er gull verdt
![]()
Vi byttet på - mannen til ham frem til nå mens jeg ryddet og nå har vi byttet plassHvordan skal man få gjort klar til julefeiring når man har en baby klistret til brystet 24/7?![]()
Nei da var det sikkert ikke detDet var flere dager i forveien så skjønner ikke at reaksjonen skulle komme da. Vaksine torsdag og urolig mandag og tirsdag.
Ja familie er gull verdt<3
HahaHvordan skal man få gjort klar til julefeiring når man har en baby klistret til brystet 24/7?![]()
Hahagodt spørsmål! Ikke mulig å legge ned mini her i hvertfall
![]()
Hahagodt spørsmål! Ikke mulig å legge ned mini her i hvertfall
![]()
Hehe ja det er litt rart hvor fodjellige de erJeg synes det er rart med en baby akkurat på gjennomsnittet vektmessigstoresøster var alltid stor for alderen, lå langt over linjene lengdemessig. Nå er ikke lille her målt i cm siden fødselen da (skal ikke måles før hun er 3 mnd) så kan hende hun er lang hun og, men tror egentlig ikke det siden hun bruker 56 og er 6+6 uker. Men var lengre enn storesøster ved fødsel. Pappaen er 188cm så de har litt å slekt på.
Jeg er heldigMå egentlig lage riskrem.. Men mannen er på apoteket og kjøper baby-nesespray og jeg er madrass![]()
Her funker det å sette på støvsugeren ;p haha sambo støvsuger å det ligger mini midt på gulvet ( teppe) å soverHvordan skal man få gjort klar til julefeiring når man har en baby klistret til brystet 24/7?![]()
Nei det juleværet er ikke noe serligPysjen på, så nå blir det litt disney på tven tenker jeg! Drar for plissegardinene så vi slipper å se på regnet, haha ikke særlig julevær![]()
Håper dere alle har hatt en fin julefeiring![]()
Her har foreldrene mine dratt hjem, mannen har ryddet og jeg pumpet. Litt usikker på hva jeg skal gjøre med denne melken egentlig
Veldig koselig! Hvorfor er du det?
Har spist julemiddag med både kål, dukket brus og melk - dette er ting jeg vet han får mye gass/ vondt i magen av; følgelig har jeg ikke ammet, men gitt mme og har frossen mm på lur.
Men når jeg pumpet i går kom det så mye at det virker dumt å kaste - lurer på om det alltid vil gjøre ham luftig og magesmerter, eller om det blir bedre når han ble større?