Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har hatt en veldig rolig og avslappet dagHar dere hatt en koselig dag?![]()
Ble snuppa helt frisk til julefeiringTakkskal måle når Torbjørn våkner. Han har sovnet oppå meg så vill ikke Vekke han
![]()
Vi koser oss vettuGod jul! Kos dere masse![]()
Så godtI dag har mini vært som vanlig igjen, og det har vært så deiligi tillegg tror jeg hun har tatt igjen søvn for de to siste dagene, sovet hele dagen omtrent
Min snille gode kusine kom å hjalp meg i dag, så jeg kom til slutt i mål med så og si alt, utenom husvask. Det driter vi litt i tror jeg. Effektiv dag, rolig kveld. Og mini har sovet et par timer i armene mine i kveld<3
Ble du ferdigHvordan skal man få gjort klar til julefeiring når man har en baby klistret til brystet 24/7?![]()
kom dere avgårde tilslutt?hihiGod 1. juledagsmorgen
Vi er bedt til julebrunsj kl 11, men vi sitter i senga og ammer.. Ikke sjangs at jeg ville vekke baby.. Er heldigvis hos mine foreldre, så det var greit![]()
Ble du ferdig?
Hva har dere spist i dag?![]()
JaSå koseliggodt dere å hadde en fin å god kveld
![]()
JaSå godtVært bra siden også
?
er det som er så bra hihi. jul blir det alltid!Ferdig og ferdig... Det ble nå jul iallefall! Alle mann er typ stappmette, masse fine gaver, sett film og kost oss... Og burde definitivt hatt større oppvaskmaskin.. Nå skal joggisen på og sofakroken inntas med lillesnupphatt ei fin feiring dere?
Huff da :/ stakkars liten!
Her er jeg usikker, men han har sovet mye i dag - ingen poop ennå derimot. Merkelig når vi vanligvis har byttet 5 i snitt ellers..
Julaften var det pinnekjøtt. + risgrøt til lunsj på formiddagDen beste ribben på mange år!! Nesten så den slo pinnekjøttet i går... Men det var nok fordi jeg ikke fråtset i kålrotstappe...og ikke hadde øl og akevitt til! Men god og mett ja!
Dere da?
SÅ greit å viteJaleste i dag om utviklingstrinn da de er 7-9 uker, at det var vanlig å bli litt urolig i noen dager, så syns det hørtes ut som det var det faktisk.