ÅååååååååHan gikk ned på kne !!!![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅååååååååHan gikk ned på kne !!!![]()
![]()
Jeg reeeegner med han fikk ja?Takk![]()
![]()
![]()
Han gikk ned på kne !!!![]()
![]()
Gratulerer!! Perfekt måte å avslutte året på, detteHan gikk ned på kne !!!![]()
![]()
Gratulerer så mye <3Han gikk ned på kne !!!![]()
![]()
Hørtes koselig ut jaVi hadde en skikkelig fin juledag og kveldsvigermor hadde med middagen og ordnet det meste med den her. Så var bestefaren til mannen her, og min bestefar, tante og kusine kom til kaffe, kaker og pakker
Overveldende mye pakker både til barna og til oss, storebror hadde masse igjen i dag. Koselig julekveld<3 håper dere andre også hadde det![]()
Lurer litt på hvor lenge etter man bør vente?Sånn ja.. Kål er vel alltid en risikofaktor.. Men de får jo ikke sånn vondt som de får nå tenker jeg. Jeg var veldig tilbakeholden på kålstappa , men spiste det jo.. Samt mye brus.. Hum har styrt litt med magen nå til morgenen, så tror det er det selv om det er godt over 12 timer siden jeg spiste kål...
Vår rolig og koseligHadde dere en fin kveld i går? Hva fikk dere av mannen?
Ja det er helt supert, særlig når minste er så liten som hun erHørtes koselig ut jasupert med svigermor på kjøkkenet
![]()
Vi hadde det veldig fint og lillegutt oppførte seg brasov og spiste
sovna ikke før halv ett da..
Lurer litt på hvor lenge etter man bør vente?
Ammet for en time siden, over 12t etter å ha spist, ca 10 timer etter siste brusen. Får se hvordan det går![]()
JaaaaJeg reeeegner med han fikk ja?![]()
TakkOi oi oi! Gratulerer så mye![]()
TakkGratulerer så masse!! <3
TakkGratulerer!! Perfekt måte å avslutte året på, dette![]()
TakkGratulerer så mye <3
Så koseligVi hadde en skikkelig fin juledag og kveldsvigermor hadde med middagen og ordnet det meste med den her. Så var bestefaren til mannen her, og min bestefar, tante og kusine kom til kaffe, kaker og pakker
Overveldende mye pakker både til barna og til oss, storebror hadde masse igjen i dag. Koselig julekveld<3 håper dere andre også hadde det![]()
Huff da :/ stakkars liten!Vet ikke, men her er det uten tvil vondt i magen i dag :-(