Skravletråd

Vi hadde en skikkelig fin juledag og kveld:) svigermor hadde med middagen og ordnet det meste med den her. Så var bestefaren til mannen her, og min bestefar, tante og kusine kom til kaffe, kaker og pakker:-)
Overveldende mye pakker både til barna og til oss, storebror hadde masse igjen i dag. Koselig julekveld<3 håper dere andre også hadde det:-)

Vi hadde en skikkelig fin juledag og kveld:) svigermor hadde med middagen og ordnet det meste med den her. Så var bestefaren til mannen her, og min bestefar, tante og kusine kom til kaffe, kaker og pakker:-)
Overveldende mye pakker både til barna og til oss, storebror hadde masse igjen i dag. Koselig julekveld<3 håper dere andre også hadde det:-)
Hørtes koselig ut ja :) supert med svigermor på kjøkkenet :P
Vi hadde det veldig fint og lillegutt oppførte seg bra :D sov og spiste ;) sovna ikke før halv ett da..

Sånn ja.. Kål er vel alltid en risikofaktor.. Men de får jo ikke sånn vondt som de får nå tenker jeg. Jeg var veldig tilbakeholden på kålstappa , men spiste det jo.. Samt mye brus.. Hum har styrt litt med magen nå til morgenen, så tror det er det selv om det er godt over 12 timer siden jeg spiste kål...
Lurer litt på hvor lenge etter man bør vente?

Ammet for en time siden, over 12t etter å ha spist, ca 10 timer etter siste brusen. Får se hvordan det går :)

Hørtes koselig ut ja :) supert med svigermor på kjøkkenet :P
Vi hadde det veldig fint og lillegutt oppførte seg bra :D sov og spiste ;) sovna ikke før halv ett da..
Ja det er helt supert, særlig når minste er så liten som hun er:D hehe
Så bra:) mini her og sov nesten hele tiden, men hadde en stund våken på kvelden:) også hadde hun en julegave til meg, hun sov fra halv ti ca til kl seks:o :D hehe
Var dere hjemme?:)

Så koselig :D godt dere å hadde en fin å god kveld :D

Back
Topp