Skravletråd

Hehe trøttis :) hvordan går det med vekta?
lurer på om min sovner når han er ferdig nå.. Hadde vært greit med litt tid alene :)
Lov til å håpe ;)

Må rydde videre, så veldig kjekt at han sover må bare vente til han slipper tak på puppen :P

Klart for i dag?

Lov til å håpe ;)

Må rydde videre, så veldig kjekt at han sover må bare vente til han slipper tak på puppen :P

Klart for i dag?
Sover på puppen her og :P

Skal pakke inn sambos gaver ellers alt klart :) har ikke gjort så mye til jul iom at vi ikke skal ha selskap hjemme og vi ble litt "forstyrra" av sykehusoppholdet forrige uke :)

Feirer dere hjemme?

Sover på puppen her og :P

Skal pakke inn sambos gaver ellers alt klart :) har ikke gjort så mye til jul iom at vi ikke skal ha selskap hjemme og vi ble litt "forstyrra" av sykehusoppholdet forrige uke :)

Feirer dere hjemme?
Vi skal feire hjemme, ja :) får foreldrene mine på besøk.

Bie ikke så mye ut av det, men mannen har satt som minimum at det støvsuges og gulv vaskes - får vi ryddet litt i tillegg er det bare bonus :P

Glemte å svare på vekta - stiger fint den :) veide på fredag og da var han på 4935 (startvekt på 4065, men nede i 3,6 når vi dro fra sykehuset).

Er nok mme som holder det stigende; tømmer puppen på 5-9 min

Enn hos dere? På vei opp nå er den ikke?

Sovna sent kanskje? Ååå, det blir en spennende dag for han :D hvor gammel?

Han er 5:) var i seng til ca 20-20:30 da så ikke alt for sent. Han pleier sove litt frempå, men tenkte siden det var jul så ble det gjerne tidligere :) han våkna 09:00, kom inn til oss å spurte om det var morning :D

Pysjen på, så nå blir det litt disney på tven tenker jeg! Drar for plissegardinene så vi slipper å se på regnet, haha ikke særlig julevær :p

Han sovnet endelig ca 30min etter jeg skrev innlegget - sov til nå, så skal ikke klage :)

Sovet godt?

Oi, det får man si! Sover lenge når han først sover da! Det håper jeg hun her og snart kan begynne å gjøre. Men har forsåvidt sovet godt, men hun begynte å styre en del med magen på morgenkvisten her.. Men da setter vi oss i sofan, så sover vi der. Aner ikke hvorfor men da er det ikke en lyd fra henne.. Men søvn er søvn! :-) nå er det julemorgen med storesøster.

Har det vært noe spesielt? Bra hun er i bedre form og ar du har god hjelp :)
Jeg vet ikke, hun bare hadde to veldig urolige dager. Ikke sånn hun vanligvis er, så jeg holdt på å bli sprø. Fikk ikke gjort noe av det jeg skulle til jul, så alt var bare veldig stress. Aner ikke hva som plaget henne, men nå er hun tilbake til normalen virker det som:) ja det var godt. Hun har flyttet til Bergen, men er alltid mye her når hun er hjemme<3 hjalp meg mye med storebror også:)

Oi, det får man si! Sover lenge når han først sover da! Det håper jeg hun her og snart kan begynne å gjøre. Men har forsåvidt sovet godt, men hun begynte å styre en del med magen på morgenkvisten her.. Men da setter vi oss i sofan, så sover vi der. Aner ikke hvorfor men da er det ikke en lyd fra henne.. Men søvn er søvn! :-) nå er det julemorgen med storesøster.
Ja, absolutt. Når han først sover, så sovet han godt og lenge. Men tar gjerne litt tid til å *lage opp * til den gode søvnen :P som oftest jeg som må vekke ham for mat.

Morsomme er at han gjerne bæsjer når vi ammer. Byttet to store på rappen :P

Fått i ham pupp og flaske, ser ut til å ha sovnet igjen :)

Takk det samme :)

Sovet godt?

Ja ikke så verst, men hun sliter fortsatt med den tette nesa. Spiste ganske ofte, men mulig hun våknet av nesa for hun laget mye lyder og gispet etter pusten og sånn i søvne også så hun virket plaget med det.. Fikk tips om baby nesespray så lurer på å kanskje kjøpe det :)

Har dere sovet bra?

Ja ikke så verst, men hun sliter fortsatt med den tette nesa. Spiste ganske ofte, men mulig hun våknet av nesa for hun laget mye lyder og gispet etter pusten og sånn i søvne også så hun virket plaget med det.. Fikk tips om baby nesespray så lurer på å kanskje kjøpe det :)

Har dere sovet bra?
Sov godt når søvnen kom, men mye utrolig før det. Stakkars var overtrøtt, men nektet å sove. Ristet og skrek og var gretten - ikke enkelt å være liten :/

Vi skal feire hjemme, ja :) får foreldrene mine på besøk.

Bie ikke så mye ut av det, men mannen har satt som minimum at det støvsuges og gulv vaskes - får vi ryddet litt i tillegg er det bare bonus :P
Godt å være hjemme, spesielt med en liten en tenker jeg. Er litt spent på hvordan det blir for oss. 14 stk hjemme hos svigersøster..

Glemte å svare på vekta - stiger fint den :) veide på fredag og da var han på 4935 (startvekt på 4065, men nede i 3,6 når vi dro fra sykehuset).

Er nok mme som holder det stigende; tømmer puppen på 5-9 min

Enn hos dere? På vei opp nå er den ikke?
Så bra <3

Påvei opp her ja :) gir mme ca en gang i døgnet og vekker han hvis han sovner under amminga, sånn at han spiser mer enn akkurat mett ;)

Ja, absolutt. Når han først sover, så sovet han godt og lenge. Men tar gjerne litt tid til å *lage opp * til den gode søvnen :P som oftest jeg som må vekke ham for mat.

Morsomme er at han gjerne bæsjer når vi ammer. Byttet to store på rappen :P

Fått i ham pupp og flaske, ser ut til å ha sovnet igjen :)

Hærlig! Her e jeg heldig om det går 2,5 time på natt! Men men. Har gidd en flaske mme på kvelden om det har vært mye styr over fler netter bare for å få tatt igjen litt!

Han er 5:) var i seng til ca 20-20:30 da så ikke alt for sent. Han pleier sove litt frempå, men tenkte siden det var jul så ble det gjerne tidligere :) han våkna 09:00, kom inn til oss å spurte om det var morning :D
Åå hærlig sovehjerte!!
Kos dere masse i dag :D

Jeg vet ikke, hun bare hadde to veldig urolige dager. Ikke sånn hun vanligvis er, så jeg holdt på å bli sprø. Fikk ikke gjort noe av det jeg skulle til jul, så alt var bare veldig stress. Aner ikke hva som plaget henne, men nå er hun tilbake til normalen virker det som:) ja det var godt. Hun har flyttet til Bergen, men er alltid mye her når hun er hjemme<3 hjalp meg mye med storebror også:)
Hun hadde ikke tatt vaksine? Lille her gråt og sutra veldig samme kveld, men ser ut til å være over nå :)

Ikke noe godt å være stresset :( husk å puste med magen <3 familie er gull verdt :)

Back
Topp