Lov til å håpeHehe trøttishvordan går det med vekta?
lurer på om min sovner når han er ferdig nå.. Hadde vært greit med litt tid alene![]()
Må rydde videre, så veldig kjekt at han sover må bare vente til han slipper tak på puppen
Klart for i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lov til å håpeHehe trøttishvordan går det med vekta?
lurer på om min sovner når han er ferdig nå.. Hadde vært greit med litt tid alene![]()
Sover på puppen her ogLov til å håpe![]()
Må rydde videre, så veldig kjekt at han sover må bare vente til han slipper tak på puppen
Klart for i dag?
Vi skal feire hjemme, jaSover på puppen her og![]()
Skal pakke inn sambos gaver ellers alt klarthar ikke gjort så mye til jul iom at vi ikke skal ha selskap hjemme og vi ble litt "forstyrra" av sykehusoppholdet forrige uke
![]()
Feirer dere hjemme?
Sovna sent kanskje? Ååå, det blir en spennende dag for hanhvor gammel?
Han sovnet endelig ca 30min etter jeg skrev innlegget - sov til nå, så skal ikke klage![]()
Sovet godt?
Jeg vet ikke, hun bare hadde to veldig urolige dager. Ikke sånn hun vanligvis er, så jeg holdt på å bli sprø. Fikk ikke gjort noe av det jeg skulle til jul, så alt var bare veldig stress. Aner ikke hva som plaget henne, men nå er hun tilbake til normalen virker det somHar det vært noe spesielt? Bra hun er i bedre form og ar du har god hjelp![]()
Ja, absolutt. Når han først sover, så sovet han godt og lenge. Men tar gjerne litt tid til å *lage opp * til den gode søvnenOi, det får man si! Sover lenge når han først sover da! Det håper jeg hun her og snart kan begynne å gjøre. Men har forsåvidt sovet godt, men hun begynte å styre en del med magen på morgenkvisten her.. Men da setter vi oss i sofan, så sover vi der. Aner ikke hvorfor men da er det ikke en lyd fra henne.. Men søvn er søvn!nå er det julemorgen med storesøster.
Takk det samme![]()
Sovet godt?
Sov godt når søvnen kom, men mye utrolig før det. Stakkars var overtrøtt, men nektet å sove. Ristet og skrek og var gretten - ikke enkelt å være liten :/Ja ikke så verst, men hun sliter fortsatt med den tette nesa. Spiste ganske ofte, men mulig hun våknet av nesa for hun laget mye lyder og gispet etter pusten og sånn i søvne også så hun virket plaget med det.. Fikk tips om baby nesespray så lurer på å kanskje kjøpe det![]()
Har dere sovet bra?
Godt å være hjemme, spesielt med en liten en tenker jeg. Er litt spent på hvordan det blir for oss. 14 stk hjemme hos svigersøster..Vi skal feire hjemme, jafår foreldrene mine på besøk.
Bie ikke så mye ut av det, men mannen har satt som minimum at det støvsuges og gulv vaskes - får vi ryddet litt i tillegg er det bare bonus![]()
Så bra <3Glemte å svare på vekta - stiger fint denveide på fredag og da var han på 4935 (startvekt på 4065, men nede i 3,6 når vi dro fra sykehuset).
Er nok mme som holder det stigende; tømmer puppen på 5-9 min
Enn hos dere? På vei opp nå er den ikke?
Ja, absolutt. Når han først sover, så sovet han godt og lenge. Men tar gjerne litt tid til å *lage opp * til den gode søvnensom oftest jeg som må vekke ham for mat.
Morsomme er at han gjerne bæsjer når vi ammer. Byttet to store på rappen
Fått i ham pupp og flaske, ser ut til å ha sovnet igjen![]()
Åå hærlig sovehjerte!!Han er 5var i seng til ca 20-20:30 da så ikke alt for sent. Han pleier sove litt frempå, men tenkte siden det var jul så ble det gjerne tidligere
han våkna 09:00, kom inn til oss å spurte om det var morning
![]()
Høststorm herPysjen på, så nå blir det litt disney på tven tenker jeg! Drar for plissegardinene så vi slipper å se på regnet, haha ikke særlig julevær![]()
God julGod morgen og god jul!![]()
Hun hadde ikke tatt vaksine? Lille her gråt og sutra veldig samme kveld, men ser ut til å være over nåJeg vet ikke, hun bare hadde to veldig urolige dager. Ikke sånn hun vanligvis er, så jeg holdt på å bli sprø. Fikk ikke gjort noe av det jeg skulle til jul, så alt var bare veldig stress. Aner ikke hva som plaget henne, men nå er hun tilbake til normalen virker det somja det var godt. Hun har flyttet til Bergen, men er alltid mye her når hun er hjemme<3 hjalp meg mye med storebror også
![]()