høres jo fantastisk ut
Veldig deilig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
høres jo fantastisk ut
ikke vært samarbeisvillig nei?Veldig deilig!5 åringen har sørget for at idyllen ikke ble for utpreget i heimen dog... Lenge leve trass!!
Hun har fortsatt feber ja. Skal nok ha det like lenge som broren ja :/ sitter veldig i dette herskjønner. men hun er bedre eller? feber fortsatt?
Hva var det du kunne vinne da?ikke 3000 da...men 2424 hehe
trasig assa..håpe hun er frsik til julaftenHun har fortsatt feber ja. Skal nok ha det like lenge som broren ja :/ sitter veldig i dette her![]()
Typisk før jul jaJa.. Har derimot en 5 åring som definitivt ikke har vist seg fra sin beste side i dag... Djises... Trasset tyter utav ørene mer som...
mye bra hehe husker ikke alt. men for 3000 er vuggen og stelleveske som vi ikke trenger uansett. selvom vugen er nydelig daHva var det du kunne vinne da?![]()
HeheMy cat, the genius!
Plugger inn mobilladeren, magen bruker 2 minutt på å lukte på stikkontakten
Jatrasig assa..håpe hun er frsik til julaften
Det er helt santmye bra hehe husker ikke alt. men for 3000 er vuggen og stelleveske som vi ikke trenger uansett. selvom vugen er nydelig da
Nei uff <3Nå er det masse jeg ikke har fått med meg her. Har ikke vært innom på noen dager. Lille er unormalt mye urolig om dagener ikke klar til jul heller. Syns ikke babytid er gøy om dagen
![]()
ikke vært samarbeisvillig nei?
vil ikke ting da eller?
en del trass her i heimen også gitt
Typisk før jul jaholder på å bli gal selv
men her er hu. Jo syk i tillegg
NeiJa, de vet å utfordre.. Jeg føler det bare blir kjefting.. Å det er iallefall ikke noe kjekt!
okei fint.Jamen hun koser seg nok uansett
er ikke så veldig preget heldigvis
bare hoster endel i perioder
har liksom bare babybest, krybbe/vugge på stua og sprinkelsengDet er helt santtrenger ikke vi heller men den er så innmari fin
![]()
Vi blir 11 stkokei fint.
er det mange som kommer til dere julaften?
Hehehar liksom bare babybest, krybbe/vugge på stua og sprinkelseng![]()
kunne tenkt lego da![]()