Skravletråd

God kveld, håper dere har hatt en fin dag :) Her har tuppa sovet hele dagen men håper virkelig hun sover til natta likevel. Syns kanskje hun virker litt piggere nå, snørra så voldsomt i natt og på dagen :)

Hva er planene i morgen?
Dagen har vært fin :) En urolig baby på dagen, men nå sover hun.

Planene i morgen er å spise grøt med mandel i, og pynte juletre, sofakos og gløgg :) Men det er jo ikke før ettermiddagen og kvelden. Vet ikke hva vi skal finne på på dagen jeg. Der da?

Ah, ja det den.. Her er det mannen som lager mat, men så spiser vi Sent og da
Hos oss er middag alltid før kl 18, og helst i god tid før det og egentlig. Men er nok ikke sikkert det vil la seg gjøre etterhvert da.. Men kan nok telle på en hånd hvor mange ganger mannen har lagd middag i år, for å si det sånn! Ja.. bortsett fra grillinga i sommer da:D

Har de funnet på noe gøy?

Min mor jobber på skole å de fikk ikke ferie før i dag barna :o i tillegg hadde de full dag :/

Oi! Det var sent!

Jeg vet egentlig ikke så mye hva de hadde gjort men de var på tur i dag i alle fall. Og fikk se på julemorgen, film og litt div :)
Storebror var mest opptatt av at bestevennen hadde fri så det var dårlig gjort.. Men tror nok han har hatt det fint :) Kjedelig å bare være hjemme med meg og baby og

Ikke bare bare det nei :(
Vi er gode som holder ut :)

Håper på en glad å frisk jul på oss alle nå :)
Klem tilbake
Ja, vi fortjener klapp på skuldra og vel så det synes nå jeg:) Er ikke alltid så enkelt å skal multitaske over menneskelige evner! Har du ingen til å hjelpe deg med alt som må gjøres i huset til julefeiringa?
Mannen er heldigvis veldig hjelpsom når han kommer hjem da, men han jobber jo mye da, har vært en del i helgene og nå så..

Hos oss er middag alltid før kl 18, og helst i god tid før det og egentlig. Men er nok ikke sikkert det vil la seg gjøre etterhvert da.. Men kan nok telle på en hånd hvor mange ganger mannen har lagd middag i år, for å si det sånn! Ja.. bortsett fra grillinga i sommer da:D
Blir nok tidligere middager fremover, eller når lillegutt blir eldre - vet mannen synes vi spiser for Sent, men blir ofte bare slik :/

Oi! Det var sent!

Jeg vet egentlig ikke så mye hva de hadde gjort men de var på tur i dag i alle fall. Og fikk se på julemorgen, film og litt div :)
Storebror var mest opptatt av at bestevennen hadde fri så det var dårlig gjort.. Men tror nok han har hatt det fint :) Kjedelig å bare være hjemme med meg og baby og
Ikke sant det var :o

Så koselig da :D

Igor hadde min bakedag:) de baker pepperkaker å koset seg med julefilm :) i dag har de vert på tur :)

Ikke sant det er ikke så spennende å være hjemme med oss :p

Back
Topp