Det er YlvisHehe den har jeg ikke hørt om![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er YlvisHehe den har jeg ikke hørt om![]()
Oooh PopcornSer hjemme alene akkurat någår på tv. Kanskje film med mannen etterpå? Han har i alle fall lovet popcorn
![]()
Har de funnet på noe gøy?Så bra![]()
Her har de vært der mandag og i dag men fri i morgen![]()
Hehehe nei det er å blir ett evig problem. :/Joa men er fremdeles madrass, så får ikke hentet meg noe som helst![]()
Åja hehe..Det er Ylvisikveld på TVNorge
pleier å være ganske gøy
innsamlingsaksjonen deres
i Fjor endte det jo med hårklipp av kalle
![]()
Dagen har vært finGod kveld, håper dere har hatt en fin dagHer har tuppa sovet hele dagen men håper virkelig hun sover til natta likevel. Syns kanskje hun virker litt piggere nå, snørra så voldsomt i natt og på dagen
![]()
Hva er planene i morgen?
NamOooh Popcorn![]()
Ah, ja det den.. Her er det mannen som lager mat, men så spiser vi Sent og daI utgangspunktet et veldig godt forslag, men Funker dårlig når han jobber til kl 18 tre dager i uka![]()
Hehe nei da såÅja hehe..ikke sååå fan av ylvis
ser på hjemme alene nå
![]()
Lurer på om vi ikke har det i hus :O
Hos oss er middag alltid før kl 18, og helst i god tid før det og egentlig. Men er nok ikke sikkert det vil la seg gjøre etterhvert da.. Men kan nok telle på en hånd hvor mange ganger mannen har lagd middag i år, for å si det sånn! Ja.. bortsett fra grillinga i sommer daAh, ja det den.. Her er det mannen som lager mat, men så spiser vi Sent og da
Har de funnet på noe gøy?
Min mor jobber på skole å de fikk ikke ferie før i dag barnai tillegg hadde de full dag :/
Jeg trodde det var 3Hehe nei da såde er å kjekke da
viste ikke før nå at det var 5 stk :/ så vi må se den siste
![]()
Popper du i kjele?Her blir det chipshar å masse popcorn men akkurat i dag var det litt for avansert hahaha lat.no
Ja, vi fortjener klapp på skuldra og vel så det synes nå jegIkke bare bare det nei![]()
Vi er gode som holder ut![]()
Håper på en glad å frisk jul på oss alle nå![]()
Klem tilbake
Blir nok tidligere middager fremover, eller når lillegutt blir eldre - vet mannen synes vi spiser for Sent, men blir ofte bare slik :/Hos oss er middag alltid før kl 18, og helst i god tid før det og egentlig. Men er nok ikke sikkert det vil la seg gjøre etterhvert da.. Men kan nok telle på en hånd hvor mange ganger mannen har lagd middag i år, for å si det sånn! Ja.. bortsett fra grillinga i sommer da![]()
Ikke sant det varOi! Det var sent!
Jeg vet egentlig ikke så mye hva de hadde gjort men de var på tur i dag i alle fall. Og fikk se på julemorgen, film og litt div
Storebror var mest opptatt av at bestevennen hadde fri så det var dårlig gjort.. Men tror nok han har hatt det fintKjedelig å bare være hjemme med meg og baby og
HeheheJeg trodde det var 3![]()
JeppPopper du i kjele?![]()