Da fikk vi endelig laget mat, spist, matet lillegutt og skiftet bleie et par ganger - har landet i sofaen hvor mannen, plutten og katten sover /snorker![]()
Hihi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da fikk vi endelig laget mat, spist, matet lillegutt og skiftet bleie et par ganger - har landet i sofaen hvor mannen, plutten og katten sover /snorker![]()
VanvittigVært en lang dag?
Håper hun/dere sover godt i natt jaGod kveld, håper dere har hatt en fin dagHer har tuppa sovet hele dagen men håper virkelig hun sover til natta likevel. Syns kanskje hun virker litt piggere nå, snørra så voldsomt i natt og på dagen
![]()
Hva er planene i morgen?
Herlig med litt ro daDa fikk vi endelig laget mat, spist, matet lillegutt og skiftet bleie et par ganger - har landet i sofaen hvor mannen, plutten og katten sover /snorker![]()
Ble en form for fish and chips - funket fint detHihihva ble det til middag? Hva skal du se i kveld da?
Håper hun/dere sover godt i natt ja![]()
I morgen skal jeg rydde :O kan ikke utsettes merdu?
Så braGod kveld, håper dere har hatt en fin dagHer har tuppa sovet hele dagen men håper virkelig hun sover til natta likevel. Syns kanskje hun virker litt piggere nå, snørra så voldsomt i natt og på dagen
![]()
Hva er planene i morgen?
Ser hjemme alene akkurat nåBle en form for fish and chips - funket fint det![]()
Usikker, blir muligens Netflix da alle her sover![]()
Ja :/ å litt sytete unger. Jeg forstår henne godt da hun er trøtt å lei av å være syk. Men man blir jammen sliten. Vi har perler i noen timer i daghuff da...blitt for mye husarbeid og stress i dag?
Så bra![]()
Her blir det å bære hjemme med sykt barn ... Å sikkert perle.. Det er blitt ett must. Hun har en slik halvhøy seng å vi henger de opp under sengader har hun en "lesekrok" med madrass å masse puter og teppe
![]()
Åh... Og jeg som syns jeg har hatt noen lange dager.. Har hatt en 6åring som har vært særdeles humørsyk, og en baby som bare vil bæres. MenVanvittighar sykt barn hjemme, har hatt det i 1 uke nå
i tillegg til en liten som ikke vill legges ned, å jeg skal ha julaften :/
Må jo finne på noe med begge barna i tillegg til alt det andre som må gjøres.
Men det får seg vell til håper jeg.
Nå mangler jeg bare ett av badene å så støvsuge stue å kjøkkenet så er huset klart hvertfall. Alle gaver er endelig kjøpt, pakket å levert![]()
Ja han skal detSå koselig![]()
Skal eldste på SFO?
Skal dere se kvelden før kvelden før kvelden i kveld?
I utgangspunktet et veldig godt forslag, men Funker dårlig når han jobber til kl 18 tre dager i ukaMan får mannen til å lage![]()
Så braJa han skal det![]()
Har heldigvis vert der disse dagenemye kjekkere for han enn å være hjemme med oss
![]()
Joa men er fremdeles madrass, så får ikke hentet meg noe som helstHerlig med litt ro da![]()
Hehe! Er lite som slår å stappe i seg en kvikk lunsjÅh kvikk lunsj! Det er en av mine favoritter også![]()
Ikke bare bare det neiÅh... Og jeg som syns jeg har hatt noen lange dager.. Har hatt en 6åring som har vært særdeles humørsyk, og en baby som bare vil bæres. Men
skal heldigvis ikke ha julaften hjemme, så jeg må bare la være å stresse med alt husarbeidet. Har ikke hatt sjans å holde tritt med det!
Skjønner veldig godt du er sliten! Får håpe det blir bedre når jula ringer inn! Stor klem til deg!♡
Den har jeg ikke smaktHehe! Er lite som slår å stappe i seg en kvikk lunsjDen med blåbær er faktisk ganske god den og!