Skravletråd

Kanskje jeg må begynne å ha fjordland i skapet ja! :O nå har hun sovna igjen så skal prøve å legge henne ned. Kan jo hende det funker i noen minutter :p Huff, har vært veldig urolige idag stakar.. bare sovet korte lurer, og våkner og gråter og ingenting annet enn puppen hjelper.. Og gulper innmari mye, så tror hun rett og slett får for mye..? Men jeg vet ikke helt hva annet jeg skal gjøre enn å la ho få den puppen heller =/
Nei, vanskelig det der.
er det puppen hun vil ha må hun jo liksom få den.
har dager hvor hun henger mer i puppen her og ...og da gulpes mye opp:P

Håpe du får laget noe da:)

Åh jeg er så innmari dårlig på sånt altså! Synes egentlig mannen sin gave er den vanskeligste hvert år. Ikke noe sånn elektroniske duppeditter han kunne tenke seg da?
nææhh tror ikke det:P han har alt:P

lurte på noe hotellovernatting elr noe...men blir jo uansett med snuppa da. Oliver J. kan passes...men hmm..

nææhh tror ikke det:P han har alt:P

lurte på noe hotellovernatting elr noe...men blir jo uansett med snuppa da. Oliver J. kan passes...men hmm..
Da blir det verre! Da er det liksom sånn opplevelses-gaver man kan gi da :) Hva jobber mannen med forresten?
Jeg hadde nok kjøpt billetter til Michael macintyre til oss i julegave, men lot være pga frøkna. Hadde aldri klart å være borte fra henne så tidlig. Showet er i januar, tror jeg det var :)

Sover greit gjennom natta og eller? Vår pleier som regel å våkne i ni-ti tida og være våken et par-tre timer
Sovner rundt 23 tiden (pluss-minus) og sover da ca 3 timer. Resten av natta våkner han ganske ofte, så det blir ikke mye sammenhengende søvn :/ har begynt å gi litt Nan på kveldstid, så kanskje han sover litt lenger imellom framover :D

Da blir det verre! Da er det liksom sånn opplevelses-gaver man kan gi da :) Hva jobber mannen med forresten?
Jeg hadde nok kjøpt billetter til Michael macintyre til oss i julegave, men lot være pga frøkna. Hadde aldri klart å være borte fra henne så tidlig. Showet er i januar, tror jeg det var :)

Nei, det er jo såklart helt uaktuelt her også. i tillegg fullammer jeg jo....så hun må uansett være med.
men blir jeg bare opptatt med å amme og trøste blir det ikke mye tid på oss så da tenker jeg kanskje det ikke er beste gaven nå? hmm...bahhh

Han er geolog og brønnleder. Lite brønner nå men:P haha
Olja;)
Han sitter heldigvis trygt:) ;)

Ellers liker han data...
og drikke med gutta:P

Så ja...hmm...aner ikke:P

Nei, det er jo såklart helt uaktuelt her også. i tillegg fullammer jeg jo....så hun må uansett være med.
men blir jeg bare opptatt med å amme og trøste blir det ikke mye tid på oss så da tenker jeg kanskje det ikke er beste gaven nå? hmm...bahhh

Han er geolog og brønnleder. Lite brønner nå men:P haha
Olja;)
Han sitter heldigvis trygt:) ;)

Ellers liker han data...
og drikke med gutta:P

Så ja...hmm...aner ikke:P
Ja sant! Man er jo så bundet til babyen denne tida likevel! Så skjønner hva du mener.

Åh, vanskelig! Har nok ingen gode forlag heller. Er som sagt helt elendig på sånne ting! :P

Åja! Geolog faktisk:) Hehe, ja men er bra det da:)

Ja sant! Man er jo så bundet til babyen denne tida likevel! Så skjønner hva du mener.

Åh, vanskelig! Har nok ingen gode forlag heller. Er som sagt helt elendig på sånne ting! :p

Åja! Geolog faktisk:) Hehe, ja men er bra det da:)

Ja man er det<3
Men hun sover jo mye og er relativt rolig så kan bli fint også. hmm.

Ikke lett med gaver nei:P

Yes da. Samme som faren sin...men der går det mer i stein:P

Sovner rundt 23 tiden (pluss-minus) og sover da ca 3 timer. Resten av natta våkner han ganske ofte, så det blir ikke mye sammenhengende søvn :/ har begynt å gi litt Nan på kveldstid, så kanskje han sover litt lenger imellom framover :D
Min er så veldig forskjellig på natta. Men så er jeg såpass i koma at jeg ammer halvveis i søvne. Så hvor mange ganger jeg ammer, og hvor lang tid det går mellom hver, det vet jeg egentlig ikke helt. Og eneste måten å få sove på her er å la henne ligge mye på puppen ved siden av meg i senga:P føler det ikke er helt optimalt å gjøre det sånn, men det får bare være...

Ok, får håpe det hjelper da! :) Ligge han i egen seng eller?

Ja man er det<3
Men hun sover jo mye og er relativt rolig så kan bli fint også. hmm.

Ikke lett med gaver nei:P

Yes da. Samme som faren sin...men der går det mer i stein:P
Men er fortsatt en sjans å ta da. .:) Men kan jo absolutt bli fint uansett! Jeg tror nok likevel jeg ville ventet hadde jeg vært deg, men.. ;)

Lurer på hva jeg skal finne på i morgen:) Skal pynte treet da, men ikke før på ettermiddagen.

Back
Topp