Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hihi min antagelse iallefallHihi Kansje det![]()
hihi den var litt for godÅh nam.. Men den er fot langt unnaikke fått i meg mat siden frokost jo
![]()
ååhh ja det kostet nok mye.men gøy da. søte mennene våre hihiEr i hvert fall veldig fornøyd med mannen sine. Har kjøpt turbukse, turøks og knivOvergikk nok budsjettet mitt litt der, men han fortjener virkelig litt ekstra i år
♡
noe sån ja hihiHaha, skulle bare ta en bit men klarte ikke slutte spise?
hmm...godt spm. fjordland+ hahaHvordan gjør man det egentlig når man har en baby som bare vil sovne på puppen og ligge på armen, og man skal lage middag?![]()
Det ble litt mer enn jeg hadde tenkt ja. Hehe ja dem er søteååhh ja det kostet nok mye.men gøy da. søte mennene våre hihi
Been there, done thatnoe sån ja hihi![]()
siste var øl fra polet heheDet ble litt mer enn jeg hadde tenkt ja. Hehe ja dem er søteHar du gitt mannen no gave i det siste da? Siden dere ikke gir julegaver liksom?
var litt for god den stratosen ja heheBeen there, done that![]()
Kanskje jeg må begynne å ha fjordland i skapet ja! :O nå har hun sovna igjen så skal prøve å legge henne ned. Kan jo hende det funker i noen minutterhmm...godt spm. fjordland+ haha
Åh jeg er så innmari dårlig på sånt altså! Synes egentlig mannen sin gave er den vanskeligste hvert år. Ikke noe sånn elektroniske duppeditter han kunne tenke seg da?siste var øl fra polet hehe
så ikke noe sånn skikkelig på en stund. skal overraske med noe på nyåret. vet bare ikke helt hva enda. forslag?hehe
Ååååh, stratos!♡ Nei nå altså.. nå må jeg finne no sjokolade!var litt for god den stratosen ja hehe
Det ble grøt jayes, så da er jo det passeli![]()
Hihinå høres du ut som min mann![]()
Finner sikkert noeååkeeidet gjør ikke jeg
men får sjekke tv programmet ellers finner jeg alltid en film
![]()
Ringer PeppesHvordan gjør man det egentlig når man har en baby som bare vil sovne på puppen og ligge på armen, og man skal lage middag?![]()
Så braHehe, ja sant... jada, kvelden ble finFikk sett Petter uteligger, og kom meg i dusjen etter det
![]()
Wops! Glemte det?Mangler fremdeles pappa jeg :/ skulle innom Jula og kjøpe arbeidstøy, men kjørte rett forbi :O crap!
Huska det ikke før vi var hjemmeWops! Glemte det?