Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, nei det er ikke enkelt. Her er det gjerne bare ett nesebor som er tett av gangen, men likevel problematisk
God morgen! Her har vi hatt en deilig natt, og lillemor har akkurat stått opp! Har fått dusja (det er undervurdert altså!!) , satt rundstykkedeig, funnet fram julepynten, satt på maskin med klær og lagt sammen klær og lagt på plass...
Lillemor er kjempetett i nesa.. :-(
Planer for dagen rundt forbi?
Både ja og nei - tok jo to timer før han slo seg til ro. Men han sov godt etter det og sover fremdelesSovet godt?![]()
Har vært litt småtett i en uke - har prøvd å dryppe litt mm ned der, men vet ikke om det funker? Har du prøvd?Det er ikke noe kjekt nei! Håper det gir seg fort! Har han vært tett lenge?
Både ja og nei - tok jo to timer før han slo seg til ro. Men han sov godt etter det og sover fremdeles
Dere da?
Ikke feber her heller tror jeg. Har ikke prøvd nei, syns du det hjalp?Har vært litt småtett i en uke - har prøvd å dryppe litt mm ned der, men vet ikke om det funker? Har du prøvd?
Men ingen feber heldigvis![]()
Kan ikke si at jeg merker stor forskjell :/Ikke feber her heller tror jeg. Har ikke prøvd nei, syns du det hjalp?
Da har du jo fått gjort masse
Uff, hun her er også veldig tett.. God bedring!
Vi har barseltreff egentlig, men dropper det pga formen til snuppa
Deilig når de soverLa oss kvart på elleve, men hun sovna ikke skikkelig før rundt tolv tror jeg, men hun var ikke sint, ville bare ha puppen og trengte litt hjelp så det gikk bra og jeg duppet av litt innimellom. Så sov hun bra resten av natten og var oppe halv ti. Jeg sto opp litt før og dusja![]()
okei, nei.. har du nesesuger? Tenkte prøve etterpåKan ikke si at jeg merker stor forskjell :/
Joda, men er ganske mye som gjenstår... Men men, det blir som det blir![]()
Der og ja.. Småsurklet lenge men i dag er det skikkelig tett altså... God bedring til dere også! Like greit å holde seg hjemme da ja... Skulle egentlig vært ute å handlet siste julegaver men orker ikke drasse henne med når hun er sånn... Får sende mannen senere..![]()
Nei - men du får si om det fungerer. Synes det høres litt skummelt utokei, nei.. har du nesesuger? Tenkte prøve etterpå![]()
Ja mye igjen her også, men jeg har lagt lista litt lavt i år
Ja vil jo ikke smitte noen..
Greit å sende mannen da ja! Vi må ut etterpå å hente i bhg, det blir tur nok for oss tror jeg
Hihi det pleier å funke! Brukte det på lilleguttNei - men du får si om det fungerer. Synes det høres litt skummelt ut![]()
uff uff nei det vil vi ikke ha!Ja, orker ikke svette mer en høyst nødvendig denne jula.. Kose oss skal vi uansett
Håper bare ikke vi får noe RS virus.. Skrekken når de er så små!!
Noterer meg det hvis det ikke blir bedreHihi det pleier å funke! Brukte det på lilleguttDen her er veldig god, ikke sånn liten hvor man klemmer på en ballong.. det funker ikke
![]()
ut i naturen og kakekrigenDet er gøyå ikke minst rart
hva de var på TV for?
![]()
Åh så deilig å sove såpass lenge daGod morgen
Her fikk vi sove til 8så er eldste levert på SFO, å jeg å de to andre har vert å handlet inn så å si alt til jul
mangler bare litt juice å en mandel nå så er alt topp
Å så har jeg fått laget klar sausene til middagen , vasket, kokt å målt opp flasker å smokker. Å hengte opp 2 nye skjorter
Nå var det jammen herlig å sette seg ned med frokost jammen![]()