Skravletråd

Superchips, marsipanstenger og isvann... Tørr ikke drikke brus :-(
Lillemor fikk den rotavirusvaksinen i dag , og har har skikkelig diare! Det sto som en foss utav den lille rompa når jeg bytta bleie ... 4 bleier og en håndduk gikk tapt i krigen.. Aldri sett på maken! Å masse masse luft... Men, glad for alt som kommer ut her i huset..

Lillemor fikk den rotavirusvaksinen i dag , og har har skikkelig diare! Det sto som en foss utav den lille rompa når jeg bytta bleie ... 4 bleier og en håndduk gikk tapt i krigen.. Aldri sett på maken! Å masse masse luft... Men, glad for alt som kommer ut her i huset..
Slik reagerte min å. Men han hoder enda på stakars. :(

Uff stakar! har hun vondt i magen også? :( Her fikk hun vaksina i går, syns hun var grinete og sov lite på ettermiddagen

Uff stakar! har hun vondt i magen også? :( Her fikk hun vaksina i går, syns hun var grinete og sov lite på ettermiddagen

Hun har vondt i magen hele tiden, så merker ikke store forskjellen der.. Sutrer og litt mer nærhetsbehov.. Men sover masse.. Kombi vaksine med knekking hos kiropraktor tenker jeg ..

Sliiiiiten :o

Aktiv dag, ligger nå og sløver på sofaen (brukes som smokk av liten en med suttebehov)

Har en fin fredag dere da?

Back
Topp