Ja virkeligvi må vinne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja virkeligvi må vinne!
Ja det skjønner jegJa.. Nå er vi leie
Ja håper detStakarsfår håpe han sovner godt ja
mhmJa virkelig![]()
så godtMexicansk fiesta, dip og iste![]()
Ja, absolutt, helt på viddene..Nei, tanken er god den.. Men prioriteringen litt feil...
Slik reagerte min å. Men han hoder enda på stakars.Superchips, marsipanstenger og isvann... Tørr ikke drikke brus :-(
Lillemor fikk den rotavirusvaksinen i dag , og har har skikkelig diare! Det sto som en foss utav den lille rompa når jeg bytta bleie ... 4 bleier og en håndduk gikk tapt i krigen.. Aldri sett på maken! Å masse masse luft... Men, glad for alt som kommer ut her i huset..
Uff stakar! har hun vondt i magen også?Superchips, marsipanstenger og isvann... Tørr ikke drikke brus :-(
Lillemor fikk den rotavirusvaksinen i dag , og har har skikkelig diare! Det sto som en foss utav den lille rompa når jeg bytta bleie ... 4 bleier og en håndduk gikk tapt i krigen.. Aldri sett på maken! Å masse masse luft... Men, glad for alt som kommer ut her i huset..
stakar litenSlik reagerte min å. Men han hoder enda på stakars.![]()
Jastakar liten![]()
gråter mye?Jatrodde kake det skulle sitte i så lenge men jeg har spist vanlig mat :/
Uff stakar! har hun vondt i magen også?Her fikk hun vaksina i går, syns hun var grinete og sov lite på ettermiddagen
Slik reagerte min å. Men han hoder enda på stakars.![]()
Han vil helst henge på meg ja :/ slitsomt. Bare jeg som får bære, fiser som bare det stakars å skal bare kose på puppen :/gråter mye?![]()
Onsdag :/ begynte med dette i går kveld da :/Når fikk han den? Stakkar lille.. :-( ikke hatt mer enn den ene runden her...
Onsdag :/ begynte med dette i går kveld da :/
Mye flere bleier enn normalt ja. Heldigvis ikke noe sår.Såpass ja.. Huff.. Masse tømminger eller? Sår og kanskje?