ja er så digg....hun er så flinkDet hørtes ikke feil ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja er så digg....hun er så flinkDet hørtes ikke feil ut![]()
nope namme.Ja det er ikke helt feil det![]()
Nei den ser jegnei kan ikke kjøpe de iom jeg ikke er heltsikker
Det er snadder detnope namme.
vi hadde baconburgere med ost
bruker jeg heller pengene på noe annet hihiNei den ser jeg![]()
bruker jeg heller pengene på noe annet hihiNei den ser jeg![]()
himmelsk var det!!Det er snadder detskulle å egntlig ha det
![]()
Nei, han vasker og rydder.. TakkÅhhHvorfor ikke? er han opptatt med annet da? eller lat?
Hvorfor er gubben sur?:/
Sender deg en god klem<3
Det er det jeg tenker og, at det burde bli annerledes i år.. jeg sa at han først og fremst er pappa. Så fikk han ta sin del og hvis han vil ta husarbeid etter det er det greitFor å si det sånn.. Blir ikke vaska her i år, ikke baka, nesten så jeg ikke gidder å pynte til jul.. Hadde de ikke vært for 5 åringen så hadde jula gått stille forbi i år... Og vi sover jo faktisk helt greit...
Streik i vei, du er nødt til å få hvilt og sovet!
Takk!Åååh neimasse gode klemmer sendes
slike dager er fæle
sett deg i bilen å kjør en tur vis mini liker det. Det gjorde jeg nettopp. Sykt herlig.
Håper virkelig kvelden din blir bedre <3
Hvordan lager du det?Takk!ja, det er en fæl dag.. kom på sukkervann nå. Tror jeg må lage litt.
ok, men det bør jo ikke være førstepri nå.Nei, han vasker og rydder.. Takkde bråker som et uvær der ute så "besvimte" bare 30 min. Tror jeg går meg en tur etterpå.
Husker ikke, var det 1 ss sukker og 1 dl vann tro.. må googleHvordan lager du det?![]()
Nei ikke sant.. vaskehjelp hørtes himmelsk ut..! Ja, alle monner drar. Fikk forresten beskjed om at bagen har kommetok, men det bør jo ikke være førstepri nå.
Ikke spesielt ryddig her heller...i morgen kommer heldigvis vaskehjelpen.
godt du fikk deg 30 min om ikke annet.
tur hørtes ikke dumt ut
ok, men det bør jo ikke være førstepri nå.
Ikke spesielt ryddig her heller...i morgen kommer heldigvis vaskehjelpen.
godt du fikk deg 30 min om ikke annet.
tur hørtes ikke dumt ut
Det hørtes jo ikke så verst ut daHusker ikke, var det 1 ss sukker og 1 dl vann tro.. må google!
Er mot magevondt, til babyen altså, ikke jeg som skal drikke detDet hørtes jo ikke så verst ut da![]()
Da ble det kyllinglår å pommes her i dag rett å slettHehe godt med noe enkelt i dag kjenner jeg
![]()
ja det er fantstisk. Vært hver krone. Hun er super dyktig og grei.Nei ikke sant.. vaskehjelp hørtes himmelsk ut..! Ja, alle monner drar. Fikk forresten beskjed om at bagen har kommeten positiv ting i hvertfall.
Sender deg en stor klemTakk!ja, det er en fæl dag.. kom på sukkervann nå. Tror jeg må lage litt.