Skravletråd

Åhh:( Hvorfor ikke? er han opptatt med annet da? eller lat?:(
Hvorfor er gubben sur?:/

Sender deg en god klem<3
Nei, han vasker og rydder.. Takk :) de bråker som et uvær der ute så "besvimte" bare 30 min. Tror jeg går meg en tur etterpå.

For å si det sånn.. Blir ikke vaska her i år, ikke baka, nesten så jeg ikke gidder å pynte til jul.. Hadde de ikke vært for 5 åringen så hadde jula gått stille forbi i år... Og vi sover jo faktisk helt greit...

Streik i vei, du er nødt til å få hvilt og sovet!
Det er det jeg tenker og, at det burde bli annerledes i år.. jeg sa at han først og fremst er pappa. Så fikk han ta sin del og hvis han vil ta husarbeid etter det er det greit
Tanken er jo fin, men mitt behov blir ignorert og det er ikke fint :(

Åååh nei :( masse gode klemmer sendes :( slike dager er fæle :( sett deg i bilen å kjør en tur vis mini liker det. Det gjorde jeg nettopp. Sykt herlig.

Håper virkelig kvelden din blir bedre <3
Takk! :) ja, det er en fæl dag.. kom på sukkervann nå. Tror jeg må lage litt.

Nei, han vasker og rydder.. Takk :) de bråker som et uvær der ute så "besvimte" bare 30 min. Tror jeg går meg en tur etterpå.
ok, men det bør jo ikke være førstepri nå.
Ikke spesielt ryddig her heller...i morgen kommer heldigvis vaskehjelpen.
godt du fikk deg 30 min om ikke annet.
tur hørtes ikke dumt ut

tur hørtes ikke dumt ut
Nei ikke sant.. vaskehjelp hørtes himmelsk ut..! Ja, alle monner drar. Fikk forresten beskjed om at bagen har kommet :) en positiv ting i hvertfall.
tur hørtes ikke dumt ut

Det hørtes jo ikke så verst ut da :)
Er mot magevondt, til babyen altså, ikke jeg som skal drikke det :) heldigvis. Men har god effekt av minifom. Men idag har det vært mye hyling og tror sukkervann må prøves...

Nei ikke sant.. vaskehjelp hørtes himmelsk ut..! Ja, alle monner drar. Fikk forresten beskjed om at bagen har kommet :) en positiv ting i hvertfall.
ja det er fantstisk. Vært hver krone. Hun er super dyktig og grei.

ååhh sååå bra. godt å høre..endelig!!

Nå er jeg kjempesliten så håper på en rolig kveld :)

Back
Topp