Hehe det gjør jeg også alltid.. også sitter jeg der og venter en time - litt svett i toppenLitt opp og ned. Venta litt på mandagen og. Og jeg som stressa som en GAL for å rekke timen da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe det gjør jeg også alltid.. også sitter jeg der og venter en time - litt svett i toppenLitt opp og ned. Venta litt på mandagen og. Og jeg som stressa som en GAL for å rekke timen da![]()
Oi så rart! Jeg har ikke vært borte fra henne i det hele tattKnirk knirkspent på hvordan mannen og mini har det hjemme jeg
rart å være uten henne!
Haha jaHehe det gjør jeg også alltid.. også sitter jeg der og venter en time - litt svett i toppenhaha
Må ikke det daaaa.. GlattHaha jakjørte til og med litt fort
![]()
Ja legen sa det var best om jeg kom uten, for at jeg skulle slappe av ordentlig. Egentlig enigOi så rart! Jeg har ikke vært borte fra henne i det hele tattMen det går nok veldig fint! Han kan jo gi henne mat
Her er det jo bare jeg som har maten hehe
Var ikke glatt daMå ikke det daaaa.. GlattI alle fall her!
Skjønner det ja! Må nok ha henne med på 6-ukerskontrollen.. Hadde det sist og, men hun på kontoret passet på han da jeg hadde guJa legen sa det var best om jeg kom uten, for at jeg skulle slappe av ordentlig. Egentlig enigellers kunne kanskje damene i skranken passe henne, det gjorde de med storebror
ja her er matfatet tilgjengelig fra alle
hehe. Noen fordeler må man ha.
Var ikke glatt damen nei jeg gjør vanligvis ikke det. Kjørte andre veier for å slippe 50 og 40 sone også
haha
Ja samme herSkjønner det ja! Må nok ha henne med på 6-ukerskontrollen.. Hadde det sist og, men hun på kontoret passet på han da jeg hadde gu![]()
Sov litt ekstra i dagHeheDeilig da! Får besøk etterpå så har fått ryddet litt nå hehe
Snuppa tok en powernap på sofaen (det har aldri skjedd før!) så da var det mulig å rydde
![]()
Og forresten: high five til snuppa!HeheDeilig da! Får besøk etterpå så har fått ryddet litt nå hehe
Snuppa tok en powernap på sofaen (det har aldri skjedd før!) så da var det mulig å rydde
![]()
ÅneiLillegutt har begynt å bli snørrete og litt mer grinete. Håper det går bra i bhg i dag og at han er bedre. Vil ikke ha sykdom i hus nå!!
Uffda! Håper det gir seg fortDa var spiralen satt innvar greiere enn jeg frykta
men jeg ble svimmel og uvel etterpå så legen ville jeg skulle sette meg litt før jeg reiste.
Hehe uff ja de er visst ikke så lett å få ut alltidSov litt ekstra i daglille var urolig og lagde sinnsykt mye lyder fra kl 04 og utover. Men fikk jobba ut en real bais tilslutt
![]()
Og forresten: high five til snuppa!
Takk!Åneikrysser fingre!