Tenkte å det for de to. De vill ha grøt men det er ikke bra for slimet de har :/Kanskje ta noe enkelt i dag da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte å det for de to. De vill ha grøt men det er ikke bra for slimet de har :/Kanskje ta noe enkelt i dag da![]()
Hehe ja det var det daJa, men litt stress å hente hehe![]()
Ja jeg prøvde å si at vi ble for få, men fikk bare til svar at folk ikke ville fordi vi trente med guttene. Og gjett hvem som ikke kom uansettSå kjedelig![]()
Ja det er akkurat detHehe ja det var det daå hvertfall nå som det er så kaos på posten :/
Nei hmmm kanskje drøye det litt jaTenkte å det for de to. De vill ha grøt men det er ikke bra for slimet de har :/
Når skal du?Ja håper det![]()
![]()
hehe uffJa jeg prøvde å si at vi ble for få, men fikk bare til svar at folk ikke ville fordi vi trente med guttene. Og gjett hvem som ikke kom uansettskikkelig dritt
![]()
Kanskje vaksina?Nei nå har hun sovna igjen, hva skjerSover på sofaen
Trøtt i dag visst..
Uff så kjedeligJaformen hans er på vei opp. Men fremdeles 38.2.. Hun har nå fått 39.4 men har heldigvis ikke den vonde hosten som han hadde.
Ja :/Nei hmmm kanskje drøye det litt ja
Takk . Det håper virkelig jeg åUff så kjedeligmasse god bedring til begge to. Håper de er friske til jul iallfall
![]()
Venter nåNår skal du?
Kan jo være! I går ettermiddag var hun grinete og sov lite, kanskje hun tar igjenKanskje vaksina?![]()
Ikke jeg hellerTakk . Det håper virkelig jeg åikke fått kjøpt alle gavene heller enda
å ikke pakket inn noen
hjelpes
Hihi er gjerne det.. her i alle fallVenter nåhadde time 11. Men da kom legen å henta en annen så er nok forsinkelser
![]()
Det kan hendeKan jo være! I går ettermiddag var hun grinete og sov lite, kanskje hun tar igjen![]()
Hun knirker litt nåDet kan hendehåper hun sover godt
![]()
Litt opp og ned. Venta litt på mandagen og. Og jeg som stressa som en GAL for å rekke timen daHihi er gjerne det.. her i alle fallpleier du måtte vente lenge?
Knirk knirkHun knirker litt nå![]()