Ja og hun var ikke sint heller selv om hun lå der over en time så da var det bare å venteda sov hun lenge når hun først fant roen ja så deilig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja og hun var ikke sint heller selv om hun lå der over en time så da var det bare å venteda sov hun lenge når hun først fant roen ja så deilig
Høres ut som en fin dagbytte rammene og spise lunsj ute en plass.
Nic + mannen skal se star wars i dag.
Oliver J blir hentet av farmoren i barnehagen
Ja når hun ligger hos meg blir det ofte litt sånnkjedelig . lett for
jada kommer ikke unnahehe greit å få gjort da![]()
Ulempen med gammelt husooooops hihi
jada det blir det nokHøres ut som en fin dag![]()
hehe her ogUlempen med gammelt hus![]()
Jaaaaamå vinne!!
Håper det! Det er ikke noe særlig med så mye feber.. God bedring til deJafeber hos begge to nå
mellomste har ikke den hosten som eldste hadde da så jeg håper hun får det lettere.
såpass ja heheJeg får omtrent kjeft om vi ikke har pizzasnurrer i hus nemlighehe
jaja, er da noe det ogsp![]()
Det er helt sant. Jeg håper hvertfall vi er det. Stakars småhuff. så leitmen godt det kommer nå og ikke julaften liksom. da er de nok friske tildet om ikke annet
Nei det er det jammen ikke men ser ikke ut til at det plager dem egentlig. Heldigvis er barn slik at de tåler den bedre enn ossHåper det! Det er ikke noe særlig med så mye feber.. God bedring til de![]()
Og vi ligger fremdeles i sengaEffektiv du er da!! Jeg har dusja.. Satt på oppvaskmaskin og vaskemaskin. That's it![]()
yes så det er et must hehesåpass ja hehe![]()
ja så leit når barn er sykDet er helt sant. Jeg håper hvertfall vi er det. Stakars små
Gjør det ikke det, så blir det nanVenter på godkjenning til skjult..![]()
Godt at alt så bra ut da! Får tro det bare går en vei nå da...![]()
Ja, vi blir fulgt godt oppJa det går bra dette![]()
![]()
Ohh, spennende jaGodt å høre at det ser ut til å fungere - måtte han legge godt på seg, nå![]()
Ja, her er det delamming - legger til når han er våken og ser ut til å ville ha og gir flaske ca hver 5.time.
Spent på vekten hans i dag![]()
Jaja så leit når barn er syk![]()