Effektiv du er dasnuppa har badet på morgenkvisten og jeg har fått lget pizzasnurrer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Effektiv du er dasnuppa har badet på morgenkvisten og jeg har fått lget pizzasnurrer
da sov hun lenge når hun først fant roen ja så deiligVi har sovet ganske braHun brukte litt tid på å sovne skikkelig. Lå på puppen og sugde også kom det litt og hun sovna også sprella hun igjen etter noen minutter og ville ha puppen tilbake som sklir ut når hun sovner og sånn holdt hun på i over en time og da fikk ikke jeg sove heller når hun holdt på sånn. Hun syns det er vanskeligere å få tak på puppen når vi ligger på siden i senga enn om vi sitter så da må jeg ofte hjelpe litt. Så vi sovna ikke før 12, men da sov hun til halv 6 før mer mat så det var jo kjempebra
![]()
HeheJa var visst detfor da var det litt åpent eller noe. Hehe. Jeg sa bare, javel du får bestemme
han snakka om å vente til mandag. Ble i dag
![]()
woop woop! Jeg ogsåååhh som jg gleder meg til semifinale i dag
bytte rammene og spise lunsj ute en plass.Hva skal dere i dag da? Vi får besøk av pappaen min som kjører ned fra hytta på fjellet i dagHåper han er her tidlig nok til å bli med å hente i barnehagen
![]()
kjedelig . lett forLigget litt rart i natt kjenner jegstiv i nakken
![]()
ooooops hihiVekka henne visst![]()
satse på det skjer daJa. Men hu snakka om at hu hadde hørt ei annen der vurdere å søke ny jobb. Har ett år på meg![]()
hihi joda. når jeg bestemmer meg for noe er jeg i grunn detEffektiv du er da![]()
må vinne!!woop woop! Jeg også![]()
Hans er stigende men fremdeles 38.2.. Nå ligger snuppa å med 39.4Huff da, formen ble ikke bedre ?
JaÅ nei er de dårlige begge to nå?![]()
snuppa har badet på morgenkvisten og jeg har fått lget pizzasnurrer
Jahuff så leit.
begge dårlig nå?
Jeg får omtrent kjeft om vi ikke har pizzasnurrer i hus nemligEffektiv du er da!! Jeg har dusja.. Satt på oppvaskmaskin og vaskemaskin. That's it![]()
må vaskes he i dag også...blææhFått på vask nr 2![]()
huff. så leitJaformen hans er på vei opp. Men fremdeles 38.2.. Hun har nå fått 39.4 men har heldigvis ikke den vonde hosten som han hadde.
Ja ikke sant. Hadde jo ikke nytta her, for det er nesten den mest hektiske tiden![]()