Skravletråd

Knirk knirk:p spent på hvordan mannen og mini har det hjemme jeg:eek: rart å være uten henne!
Oi så rart! Jeg har ikke vært borte fra henne i det hele tatt :P Men det går nok veldig fint! Han kan jo gi henne mat :D Her er det jo bare jeg som har maten hehe

Oi så rart! Jeg har ikke vært borte fra henne i det hele tatt :P Men det går nok veldig fint! Han kan jo gi henne mat :D Her er det jo bare jeg som har maten hehe
Ja legen sa det var best om jeg kom uten, for at jeg skulle slappe av ordentlig. Egentlig enig:P ellers kunne kanskje damene i skranken passe henne, det gjorde de med storebror:P ja her er matfatet tilgjengelig fra alle:D hehe. Noen fordeler må man ha.

Ja legen sa det var best om jeg kom uten, for at jeg skulle slappe av ordentlig. Egentlig enig:p ellers kunne kanskje damene i skranken passe henne, det gjorde de med storebror:p ja her er matfatet tilgjengelig fra alle:D hehe. Noen fordeler må man ha.
Skjønner det ja! Må nok ha henne med på 6-ukerskontrollen.. Hadde det sist og, men hun på kontoret passet på han da jeg hadde gu :P

Lurer på om vi får bakt i helgen? Det pleier i grunn å være mer enn nok å gjøre :P

Da var spiralen satt inn:) var greiere enn jeg frykta:P men jeg ble svimmel og uvel etterpå så legen ville jeg skulle sette meg litt før jeg reiste.

Hehe :D Deilig da! Får besøk etterpå så har fått ryddet litt nå hehe :) Snuppa tok en powernap på sofaen (det har aldri skjedd før!) så da var det mulig å rydde :D
Sov litt ekstra i dag ;) lille var urolig og lagde sinnsykt mye lyder fra kl 04 og utover. Men fikk jobba ut en real bais tilslutt :P

Back
Topp