SantNei det er det jammen ikke men ser ikke ut til at det plager dem egentlig. Heldigvis er barn slik at de tåler den bedre enn oss![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SantNei det er det jammen ikke men ser ikke ut til at det plager dem egentlig. Heldigvis er barn slik at de tåler den bedre enn oss![]()
Uff ja det er trist utePå tide å komme seg ut.
grisvær i dag også fysj
HeheOg vi ligger fremdeles i senga![]()
Krysser alt jeg har for det jaSantMå de bli bra fort
![]()
Urk ja, ikke helt julestemning nåPå tide å komme seg ut.
grisvær i dag også fysj
Uff håper virkelig detLillegutt har begynt å bli snørrete og litt mer grinete. Håper det går bra i bhg i dag og at han er bedre. Vil ikke ha sykdom i hus nå!!
Nei det håper jeg ikke.. Er det halsbetennelse?Uff håper virkelig detat dere ikke får de vi har.
Planen var hamburgere men får se :/ er ikke så mye matlyst ute å går i heimen her akkuratMiddag i dag?
Nei det skjønner jegPlanen var hamburgere men får se :/ er ikke så mye matlyst ute å går i heimen her akkurat![]()
Ja det er godt men vi får seNei det skjønner jegHamburgere er jo veldig godt da.. storebror spurte etter det her om dagen..
Hehe så gøy dahar faktisk 5 pakker å hente ser jeg nå.. ikke 4..Mulig jeg får gjort det i dag da.. kanskje.. ene er rekkomandert så den må jeg hente selv, mannen får ikke hentet den
Ja det er godt men vi får semellomste liker det ikke å han eldste har ikke lyst på så får se hva jeg finner på rett å slett
![]()