Så braJa veldignår han først er i seng
kan være styrete frem til vi er på rommet, men i senga styrer han med seg selv til han sovner
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braJa veldignår han først er i seng
kan være styrete frem til vi er på rommet, men i senga styrer han med seg selv til han sovner
![]()
TakkLykke tilSkjønner du gruer deg litt
men det går nok fint skal du se
![]()
Så kjedelig da.. Men det kan jo bli noe etterhvert likevelJa gjorde det når guttungen var kanskje 2-3mnd, men nå er ikke det laget lenger for det var så få som møtteer et lag til en halvtime unna, men det er med kamper og sånt og det har jeg ikke tid til.
Hehe er det?Takkhåper ikke det gjør vondt
møtte på legen min i går, så da spurte jeg rett og slett om det var dumt å ta det når jeg hadde fått mensen
han sa det var enklere for han da. Hehe
hehe skjer den besteHehe nei tydeligvis ikke![]()
Aah, ja da er det greit å lære å sovne selvSå braHer øver vi på å sovne selv, eller.. mannen øver med han
Han vil egentlig at man er der til han sovner, men vi vil at han skal greie å ligge selv. Han godtar det nå heldigvis. Noen ganger han hyler og vil vi skal komme men stort sett ligger han bare og babler og det er jo greit
Før måtte vi ligge der til han sovna..
joda skjønner det. skal velmye tilDet er nok bare ønsketenkningmen hun har tidligere sagt at hun ville hatt jobben min
hehe
KanskjeSå kjedelig da.. Men det kan jo bli noe etterhvert likevel![]()
hmm...Hvilken er favoritten / evt topp 5?
Aah, ja da er det greit å lære å sovne selvdet er veldig deilig når de gjør det. Guttungen har gjort det fra han var ganske liten egentlig. Så vi har vært heldige egentlig med soving på han.
Ja var visst detHehe er det?
huff så leit.Ble ikke juleavslutning på noen av destakars
![]()
Ja. Men hu snakka om at hu hadde hørt ei annen der vurdere å søke ny jobb. Har ett år på megjoda skjønner det. skal velmye til
god morgenGod morgen!![]()
veldig hihi. der da?Har dere sovet godt?
Ja ikke sant. Hadde jo ikke nytta her, for det er nesten den mest hektiske tidenJa mye enklere å bare legge han å gå utSærlig når jeg har en baby jeg ikke kan legge ned
![]()
Så kjedeligKanskjevi organiserte selv, dametrening. Men siden vi var få så fikk vi trene med gutter 16. Så var det mange som ikke ville det så vi sa det ifra oss. Men så møtte ikke folk likevel
![]()