Skravletråd

Ja veldig:) når han først er i seng:p kan være styrete frem til vi er på rommet, men i senga styrer han med seg selv til han sovner:)
Så bra :) Her øver vi på å sovne selv, eller.. mannen øver med han :P Han vil egentlig at man er der til han sovner, men vi vil at han skal greie å ligge selv. Han godtar det nå heldigvis. Noen ganger han hyler og vil vi skal komme men stort sett ligger han bare og babler og det er jo greit :) Før måtte vi ligge der til han sovna..

Ja gjorde det når guttungen var kanskje 2-3mnd, men nå er ikke det laget lenger for det var så få som møtte:( er et lag til en halvtime unna, men det er med kamper og sånt og det har jeg ikke tid til.
Så kjedelig da.. Men det kan jo bli noe etterhvert likevel :)

Så bra :) Her øver vi på å sovne selv, eller.. mannen øver med han :P Han vil egentlig at man er der til han sovner, men vi vil at han skal greie å ligge selv. Han godtar det nå heldigvis. Noen ganger han hyler og vil vi skal komme men stort sett ligger han bare og babler og det er jo greit :) Før måtte vi ligge der til han sovna..
Aah, ja da er det greit å lære å sovne selv:) det er veldig deilig når de gjør det. Guttungen har gjort det fra han var ganske liten egentlig. Så vi har vært heldige egentlig med soving på han.

Aah, ja da er det greit å lære å sovne selv:) det er veldig deilig når de gjør det. Guttungen har gjort det fra han var ganske liten egentlig. Så vi har vært heldige egentlig med soving på han.

Ja mye enklere å bare legge han å gå ut :) Særlig når jeg har en baby jeg ikke kan legge ned :P

snuppa har badet på morgenkvisten og jeg har fått lget pizzasnurrer

Back
Topp