Skravletråd

At den ungen Min rekker skolen er ett under :o nok ei sein natt på meg å tobben. Å med alt som skjer i tillegg så er jeg jo helt vrak :o men hun rakk det på minuttet.
Han eldste ser TV å vi gikk rett i seng igjen å sov helt til 11 :p

Ville helst hatt en bull mastiff, eller en annen mastiff sort. Snille voffsene sine det :)

Men blir nok bare katter her

De virker gode ja :) Min søster har staff og mops, så søte :) Men vår er veldig rolig og barnevennlig og da :) Sover gjerne hele dagen han :)

De virker gode ja :) Min søster har staff og mops, så søte :) Men vår er veldig rolig og barnevennlig og da :) Sover gjerne hele dagen han :)
Fine hunder det og ja :)

Høres ut som hunden din lever samme livet som kattene våre :P snooze ftw
Ene katten var driver og tester grenser for tiden - vanskelig å forstå at hun kan gå på meg (spesielt over dynen), men ikke på lille. Vet ikke hvem som er mest sta av oss to egentlig

God morgen! Storebror var på overnatting hos farfar så vi har enda ikke stått opp. Snuppa sover men våkner nok snart for mat så da må vi nok opp etterpå :p storebror blir hentet av tanten i bhgen og blir hos henne til fredag så blir nok rolige dager hjemme :)

At den ungen Min rekker skolen er ett under :eek: nok ei sein natt på meg å tobben. Å med alt som skjer i tillegg så er jeg jo helt vrak :eek: men hun rakk det på minuttet.
Han eldste ser TV å vi gikk rett i seng igjen å sov helt til 11 :p
oisann, godt hun rakk det da :) har han feber ennå?

Bare jeg som hater å gi tran? Alt lukter jo i mangen dager, esj blir helt kvalm. Tror jeg må kjøpe ddråper :p

Fine hunder det og ja :)

Høres ut som hunden din lever samme livet som kattene våre :p snooze ftw
Ene katten var driver og tester grenser for tiden - vanskelig å forstå at hun kan gå på meg (spesielt over dynen), men ikke på lille. Vet ikke hvem som er mest sta av oss to egentlig

Hihi ja, zzzzzzzz....
Ikke så lett å forstå nei :)

Back
Topp