jaja...får duge det daDet skal han her i morgen, men har nesten ingen røde klæren rød bukse og det er det
![]()
Her hadde vi en rød ulloverdel som han tar på seg. Så kjøpte jeg en rød penbukse som han uansett får bruk for
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jaja...får duge det daDet skal han her i morgen, men har nesten ingen røde klæren rød bukse og det er det
![]()
Ja det blir for mye med to små og alene. Uansett tenker jeg at jeg vil bruke den tiden jeg kan på barna. Kan heller jobbe mer senereJa, det er mye med 100. er jo det jeg har nå.
Ja...fysj...jeg er gjerne foruten den altsåJa det er nydelig. Dritt med uka
Hehe ja det er liksom ikke det sammevi har brukt det nå etter fødsel, er ikke det samme som uten
![]()
helt enig:Ja det blir for mye med to små og alene. Uansett tenker jeg at jeg vil bruke den tiden jeg kan på barna. Kan heller jobbe mer senere![]()
Ja ikke sant. Har ikke giddet å handle bare for det. Er ikke en flust av butikker her jeg bor, så det er litt begrensetjaja...får duge det da![]()
Her hadde vi en rød ulloverdel som han tar på seg. Så kjøpte jeg en rød penbukse som han uansett får bruk for![]()
nei det hadde ikke jeg gjort heller...hadde det ikke vært for at han trengte detJa ikke sant. Har ikke giddet å handle bare for det. Er ikke en flust av butikker her jeg bor, så det er litt begrenset![]()
Ja litt tidlig daJa...fysj...jeg er gjerne foruten den altsåog mannen er enig
![]()
nei, overhode ikke det samme.
14 dager etter fødsel her...og kjenner behovene kommermen er litt tidlig gjerne...hmm hmm
Kom noen små cm her og. Hvor i landet er det du bor igjen? Synes været ofte samstemmer med deg herI natt har det kommet litt snø faktisk
Sto bare nisselue men tok på røde ullklær i tilleggmin og
skulle de ha rød klær på i dag?
Hehe ja ikke santguttungen skal i bhg neste uke og, da er mannen hjemme også så kanskje jeg kan få gjort litt
![]()
Nei - ingen fan jeg hellerEr jeg den eneste som ikke liker marsipan..?![]()
tror ikke det gårselvom dette er en realtivt rolig dag i forhold til andre her i huset
![]()
Ja, forhåpentligvis har dette ham lenge ennå![]()
Det er ulempen men den type hun jeg glemte skulle hatt.. De blir gjerne ikke mer enn 6-8 :/
Katter kan leve lenge de - sov når jeg ser hvordan han ene kommer løpende *mot * bilen Vår når vi kommer hjem, så lurer jeg litt...
Ja heldigvis er det verste over nåTakk det samme![]()
Håper det går bedre med eldste din!
Jeg liker ikkealdri likt.
det er 20,5 inne, syns det er litt lite jegmå fyre i tillegg kanskje?
hehe ja..lov å håpe![]()
Jeez, nei det skal ikke være enkelt det derÅ du må det ja. Her rant det nesten for fort. Når jeg brukte skjold så fylte cupen seg av seg selv, så det ble jo KLISSvått over alt
Men er ikke alle som kjenner spreng damen er nok lurt å jobbe for å holde vedlike ja, om du ønsker.
hente hva?jeg skal innom posten på vei til jobben![]()