Skravletråd

Mor kommer å skal passe eldste mann snart :) jeg å tabben skal på 6 ukers kontroll :) det har jeg helt glemt å bestille til meg selv da men :p får ta det etter jul. Må jo gå fint det? Har ingen plager
Det har ikke jeg bestilt heller :P

Synes dagene etter fødsel egentlig bare har vært hektiske. Har vært en helt ny hverdag for oss igjen med baby!:) Det er det jo forsåvidt for de fleste da;)? Så da har det blitt litt mye med masse besøk, ærender og diverse som har måtta blitt gjort. Nå har vi besøk fra nord Norge også. Koselig, men merker det skal bli litt godt å få huset for seg selv igjen!!

Oj det var mye :D
Jo det gårvpå ett vis. Litt hektis uke med en dom er syk, en mini som ikke sovner før i 2-3 tiden. Å så mistet jeg mormoren min på toppen av det hele.

Med deg da? :)
Åånei.. kondolerer ♡♡♡

Joda her går det bra. Sliten og trøtt men det går greit:) får ikke gjort så mye til jul da. Vaska og baka og sånn, men det får bare bli som det blir i år. Skal ikke ha noen selskaper hos oss i jula (bortsett fra et lite et på nyttårsaften ), så tenker at det ikke er krise:) Blir mye burikkkjøpte kaker i år:D

Hei på deg, bra her, hva med dere?
Har ei frøken som sliter litt med luft. Virker som om hun ikke får helt riktig tak under ammingen, men jeg får liksom ikke retta på det heller, enn hvor mye jeg prøver :( Men er heldigvis bare visse perioder av døgnet da:)

Har ei frøken som sliter litt med luft. Virker som om hun ikke får helt riktig tak under ammingen, men jeg får liksom ikke retta på det heller, enn hvor mye jeg prøver :( Men er heldigvis bare visse perioder av døgnet da:)

Uffda :( lillegutt hadde heller ikke helt rett tak, men det ble bedre da han fikk litt større munn rett og slett. Ellers kan du jo høre med helsestasjon kanskje :) eller ammehjelper

Mor kommer å skal passe eldste mann snart :) jeg å tobben skal på 6 ukers kontroll :) det har jeg helt glemt å bestille til meg selv da men :p får ta det etter jul. Må jo gå fint det? Har ingen plager
Det går nok veldig fint:) er vel helst prevensjon som tas opp der. Også spurte han litt om hvordan det gikk med fødsel og etterpå, og litt slikt.

Bagen jeg bestilte 17.11 ble visst SENDT fra Emmaljunga idag. Makan. Jeg skal i hvertfall kreve forklaring på hvorfor. Ingen sa noe om "partiet" med varer eller noe.. bare min bag. Som om de hadde glemt det. Jeg er meget nysgjerrig på hvorfor det ble forsinket 3 uker.

Åånei.. kondolerer ♡♡♡

Joda her går det bra. Sliten og trøtt men det går greit:) får ikke gjort så mye til jul da. Vaska og baka og sånn, men det får bare bli som det blir i år. Skal ikke ha noen selskaper hos oss i jula (bortsett fra et lite et på nyttårsaften ), så tenker at det ikke er krise:) Blir mye burikkkjøpte kaker i år:D
Takk <3

Ikke godt å være sliten å trøtt nei :( men jul blir det uansett å som du sier det får bare bli som det blir i år :)
Vi skal ha julaften her hjemme.. Men har spurt etter masse hjelp av de som kommer :)
Å jeg har å butikk kjøpte kaker ;) hehe

Tobben har bare lagt på seg 20g siden fredag :( akkurat det samme som sjedde ned søsknene :( jeg håper det er son hun sier Pga brystbetennelsen at melkeproduksjonen har gått ned men at den vill ta seg opp igjen. Jeg håper det får denne gangen :(

Bagen jeg bestilte 17.11 ble visst SENDT fra Emmaljunga idag. Makan. Jeg skal i hvertfall kreve forklaring på hvorfor. Ingen sa noe om "partiet" med varer eller noe.. bare min bag. Som om de hadde glemt det. Jeg er meget nysgjerrig på hvorfor det ble forsinket 3 uker.

Uff så dårlig!

Back
Topp