Det har ikke jeg bestilt hellerMor kommer å skal passe eldste mann snartjeg å tabben skal på 6 ukers kontroll
det har jeg helt glemt å bestille til meg selv da men
får ta det etter jul. Må jo gå fint det? Har ingen plager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har ikke jeg bestilt hellerMor kommer å skal passe eldste mann snartjeg å tabben skal på 6 ukers kontroll
Oj det var myeOver 1700 innlegg siden sist jeg var her :Ohvordan går det med dere?
Hehe sikkert en 3 barns greieDet har ikke jeg bestilt heller![]()
Skal med snuppa i morgenHehe sikkert en 3 barns greienok av andre ting å tenke på
har dere vert på 6 ukers kontroll?
Åånei.. kondolerer ♡♡♡Oj det var mye![]()
Jo det gårvpå ett vis. Litt hektis uke med en dom er syk, en mini som ikke sovner før i 2-3 tiden. Å så mistet jeg mormoren min på toppen av det hele.
Med deg da?![]()
Har ei frøken som sliter litt med luft. Virker som om hun ikke får helt riktig tak under ammingen, men jeg får liksom ikke retta på det heller, enn hvor mye jeg prøverHei på deg, bra her, hva med dere?
Har ei frøken som sliter litt med luft. Virker som om hun ikke får helt riktig tak under ammingen, men jeg får liksom ikke retta på det heller, enn hvor mye jeg prøverMen er heldigvis bare visse perioder av døgnet da
![]()
Det går nok veldig fintMor kommer å skal passe eldste mann snartjeg å tobben skal på 6 ukers kontroll
SpennendeSkal med snuppa i morgen![]()
Aha men da er det ikke hastDet går nok veldig finter vel helst prevensjon som tas opp der. Også spurte han litt om hvordan det gikk med fødsel og etterpå, og litt slikt.
Uffda, det har jeg ikke fått med megOj det var mye![]()
Jo det gårvpå ett vis. Litt hektis uke med en dom er syk, en mini som ikke sovner før i 2-3 tiden. Å så mistet jeg mormoren min på toppen av det hele.
Med deg da?![]()
Nei det er ikke hastAha men da er det ikke hastjeg vet hva jeg vill jeg så da blir det sånn
![]()
Takk <3Åånei.. kondolerer ♡♡♡
Joda her går det bra. Sliten og trøtt men det går greitfår ikke gjort så mye til jul da. Vaska og baka og sånn, men det får bare bli som det blir i år. Skal ikke ha noen selskaper hos oss i jula (bortsett fra et lite et på nyttårsaften ), så tenker at det ikke er krise
Blir mye burikkkjøpte kaker i år
![]()
Bagen jeg bestilte 17.11 ble visst SENDT fra Emmaljunga idag. Makan. Jeg skal i hvertfall kreve forklaring på hvorfor. Ingen sa noe om "partiet" med varer eller noe.. bare min bag. Som om de hadde glemt det. Jeg er meget nysgjerrig på hvorfor det ble forsinket 3 uker.
Ja veldig! Hun har gode valker på lårene så der ser jo ut som hun vokser som hun skalSpennende![]()
Hva vil du ha?Aha men da er det ikke hastjeg vet hva jeg vill jeg så da blir det sånn
![]()
Uff daJa veldig! Hun har gode valker på lårene så der ser jo ut som hun vokser som hun skalmen hun har grønn bæsj og noen ganger har jeg sett litt blodslim i bæsjen så det bekymrer meg..