Skravletråd

I dag var begge ungene stelt til kl 8, så leverte vi storebror i bhg, og deretter tok jeg og mini storhandel på butikken. Omtrent bare oss der, deilig:D har handlet inn litt til å bake, men vet ikke om jeg heller skal bruke dagen på å dusje og slappe av:p hun sover faktisk enda, selvom hun holdt på å våkne for en halvtime siden (da jeg selvsagt spiste mat:p ).

Hva har du tenkt til å bake da? Jeg har ikke så store ambisjoner i år :P

Hehe sånn er min mann og:p jeg viser bilder av fin sminka jenter, og han svarer med "er DET fint???":p hehe. Tydeligvis finest naturlig.
haha...som å høre min:P
Så i går hadde jeg kun mascara på og svak lip gloss...han var så fornøyd atte:D hehe...

det er bare fjortisser som skal bruke sånn sier han:P haha...vel vel...

ja samme her...spent på om jeg finner meg noen ny jobb i permisjonen...eller om sjefen kan komme opp med noe mer familievennlig til meg;)
Ja her og. Har søkt ny jobb nå, men det er jo turnus da. Håper jeg får den. Så får jeg heller se videre. Kan ikke ha natt lenger, siden det blir for mye å sette bort to unger.

Hva skal dere ha på dere julaften?
Hadde bestilt meg en kjole, men nå vet jeg ikke haha...

svart skjørt med grå detaljer og grå genser, tjukk strømpebukse med litt mønster :) Veldig behagelig og lett å amme i :) og fint, syns jeg :P

Back
Topp