ja da sitter jeg klar med norske flaggetÅhhh ja! Gleder meg veldig!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja da sitter jeg klar med norske flaggetÅhhh ja! Gleder meg veldig!!
neidaJa får håpe dethun her er nok litt mindre sovebaby enn storebror
og litt mer urolig. Men herlighet, skal ikke klage
![]()
I dag var begge ungene stelt til kl 8, så leverte vi storebror i bhg, og deretter tok jeg og mini storhandel på butikken. Omtrent bare oss der, deilighar handlet inn litt til å bake, men vet ikke om jeg heller skal bruke dagen på å dusje og slappe av
hun sover faktisk enda, selvom hun holdt på å våkne for en halvtime siden (da jeg selvsagt spiste mat
).
hehehe.. men litt julebrus kanskjeja da sitter jeg klar med norske flaggethaha..neida ikke fullt så gale
![]()
haha...som å høre minHehe sånn er min mann ogjeg viser bilder av fin sminka jenter, og han svarer med "er DET fint???"
hehe. Tydeligvis finest naturlig.
oh yeah...og marsipan seffhehehe.. men litt julebrus kanskje![]()
![]()
Ja det er veldig godtSkjønner det jaGodt du har familie i nærheten
![]()
Jeg gjør det ikke så fancy, bare vanlig julepapirJeg elsker å pakke inn gavergjør du?
Ja, er bare én mus tror jeg. Liker det ikke, men må sette opp felle..
ååååEnda ikke dukket opp noe dåpskjole her...forbaska altså![]()
Ja spørs det. Får Google litt førstda ville jeg ringt ja
jeg tror det blir hormon her også altså...
sist stod jeg på cerazette under ammingen
hehe fregner er jo veldig søttSkjønner...
jeg har kutta ut pudder/foundation nå...og aldri fått så mange komplimanger før...hehe..og du har så søte fregner haha...vel vel..![]()
Ja her og. Har søkt ny jobb nå, men det er jo turnus da. Håper jeg får den. Så får jeg heller se videre. Kan ikke ha natt lenger, siden det blir for mye å sette bort to unger.ja samme her...spent på om jeg finner meg noen ny jobb i permisjonen...eller om sjefen kan komme opp med noe mer familievennlig til meg![]()
Ja ikke sant, så vi er jo utrolig heldige som ikke har barn med kolikkneidaEr jo flere som ikke sover noe omtrent...kolikk etc.
så kosSkal på julelunsj vi etterpåJeg og snuppa
![]()
Har ikke store ambisjoner jeg hellerHva har du tenkt til å bake da? Jeg har ikke så store ambisjoner i år![]()
Hva skal dere ha på dere julaften?
Hadde bestilt meg en kjole, men nå vet jeg ikke haha...
Hehe, skulle tro de syns det var fint når man pynta seg litthaha...som å høre min![]()
Så i går hadde jeg kun mascara på og svak lip gloss...han var så fornøyd attehehe...
det er bare fjortisser som skal bruke sånn sier hanhaha...vel vel...
Hehe pfft hørtes kjempegodt utpizzarester fra kveldsen min i går, julebrus og lattesunnhet lenge leve
![]()
nei nei.. hehe men gjerne popcornoh yeah...og marsipan seff![]()
Har ikke store ambisjoner jeg hellervil lage Sarah bernard, risboller og oreokuler. Butikken hadde ikke puffer ris så må bli en av de to andre. Men foreløpig er sofaen for god.