God morgenUtover det, god morgen og god onsdag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenUtover det, god morgen og god onsdag![]()
åhhh så godt daJa helt fra i morgen og frem til over nyttår, så det er kjempelang juleferie for han i årdet hjelper veldig!
Ja måtte det vareSå deiligdet er mer soving enn mi som får mme
![]()
oi det er jo fantstisk:ah hmm ja jeg fikk 50% rabatt på POP - kupong med foreldre og barnkunne bruke den flere ganger og bestilte både vinterjakke og vinterbukse til storebror og ulltøy til lillegutt
bestilte da de hadde 20% og fikk da 50% rabatt på tilbudsprisen! genialt
![]()
God morgen jai går var tidenes julegaveinnkjøp.. Nesten ferdig med alle. Manglet mer enn jeg trodde. Pakket inn 4 stk i natt imens samboeren min forsøkte å roe babyen. Hun var HELT krakilsk. Jeg fikk ikke sove før 02. Men da sov hun bra hele natta.
Men vi har mus inne... Hørte den i natt... Må få satt opp musefelle idag.![]()
Det var lurt jaah hmm ja jeg fikk 50% rabatt på POP - kupong med foreldre og barnkunne bruke den flere ganger og bestilte både vinterjakke og vinterbukse til storebror og ulltøy til lillegutt
bestilte da de hadde 20% og fikk da 50% rabatt på tilbudsprisen! genialt
![]()
Hehe jaJa måtte det vare![]()
Nei, veldig lite. Stort sett bare maskara og litt på bryna. Av og til gjør jeg mer ut av det, men ikke ofte.Bruker dere mye sminke i hverdagen?![]()
Tenker ikke når det bare er hjemme , men om dere skal ut på noe...shopping for eks.
Jeg elsker å pakke inn gaverGod morgen! Godt hun sov bra da hun endelig sovnet da i alle fallJeg har også pakket inn litt julegaver, men har mange igjen. Heldigvis ferdig med selve handlingen da, men har noen som må hentes på posten
Vi hadde også mus i mitt barndomshjemHåper dere får tak på de..
Det sjønner jeg godtJa veldiggleder meg til det
![]()
Oliver J. gjorde det ikke før han var 1,5år hahaHehe jastorebror sov igjennom natta fra ca 2 mnd syns jeg huske
ser ikke at hun her kommer til å gjøre det
![]()
oi det er jo fantstisk:Kanskje jeg må begynne abonnere
![]()
Skjønner...Nei, veldig lite. Stort sett bare maskara og litt på bryna. Av og til gjør jeg mer ut av det, men ikke ofte.
Så deiligDet sjønner jeg godt![]()
Mannen har jo også det, og det er lykke![]()
ååhh det aner jeg ingenting om desverre:/Jeg tror jeg har fått mensen, og skal egentlig sette inn spiral på fredag. Går det eller må jeg ha ny time tro?da blir det ikke før etter nyttår tror jeg
![]()