Skravletråd

Bruker dere mye sminke i hverdagen?:)
Tenker ikke når det bare er hjemme , men om dere skal ut på noe...shopping for eks.

ah hmm ja jeg fikk 50% rabatt på POP - kupong med foreldre og barn :D kunne bruke den flere ganger og bestilte både vinterjakke og vinterbukse til storebror og ulltøy til lillegutt :D bestilte da de hadde 20% og fikk da 50% rabatt på tilbudsprisen! genialt :D
oi det er jo fantstisk::D Kanskje jeg må begynne abonnere:P

I dag var begge ungene stelt til kl 8, så leverte vi storebror i bhg, og deretter tok jeg og mini storhandel på butikken. Omtrent bare oss der, deilig:D har handlet inn litt til å bake, men vet ikke om jeg heller skal bruke dagen på å dusje og slappe av:P hun sover faktisk enda, selvom hun holdt på å våkne for en halvtime siden (da jeg selvsagt spiste mat:P ).

God morgen ja :) i går var tidenes julegaveinnkjøp.. Nesten ferdig med alle. Manglet mer enn jeg trodde. Pakket inn 4 stk i natt imens samboeren min forsøkte å roe babyen. Hun var HELT krakilsk. Jeg fikk ikke sove før 02. Men da sov hun bra hele natta.
Men vi har mus inne... Hørte den i natt... Må få satt opp musefelle idag. :(

God morgen! Godt hun sov bra da hun endelig sovnet da i alle fall :) Jeg har også pakket inn litt julegaver, men har mange igjen. Heldigvis ferdig med selve handlingen da, men har noen som må hentes på posten :)

Vi hadde også mus i mitt barndomshjem :o Håper dere får tak på de..

ah hmm ja jeg fikk 50% rabatt på POP - kupong med foreldre og barn :D kunne bruke den flere ganger og bestilte både vinterjakke og vinterbukse til storebror og ulltøy til lillegutt :D bestilte da de hadde 20% og fikk da 50% rabatt på tilbudsprisen! genialt :D
Det var lurt ja :D

God morgen! Godt hun sov bra da hun endelig sovnet da i alle fall :) Jeg har også pakket inn litt julegaver, men har mange igjen. Heldigvis ferdig med selve handlingen da, men har noen som må hentes på posten :)

Vi hadde også mus i mitt barndomshjem :eek: Håper dere får tak på de..
Jeg elsker å pakke inn gaver :) gjør du?

Ja, er bare én mus tror jeg. Liker det ikke, men må sette opp felle..

Jeg tror jeg har fått mensen, og skal egentlig sette inn spiral på fredag. Går det eller må jeg ha ny time tro?:o da blir det ikke før etter nyttår tror jeg:(

Nei, veldig lite. Stort sett bare maskara og litt på bryna. Av og til gjør jeg mer ut av det, men ikke ofte.
Skjønner...
jeg har kutta ut pudder/foundation nå...og aldri fått så mange komplimanger før...hehe..og du har så søte fregner haha...vel vel..:P

Back
Topp