Skravletråd

Nei de er jo ganske selvstendige - og finnes ikke koseligere enn en god og varm kosepus :)

Litt mindre digg når de tar med halvspiste mus inn for å skryte litt (eller legger dem i sengen din...) hehe

Kunne også tenkt meg katt når hunden har blitt gammel og borte.. kanskje :) hehe.. Tror ikke det blir flere hunder for han er jo bare 4 år nå og forhåpentligvis har vi han i mange år til :)

Skjønner...
jeg har kutta ut pudder/foundation nå...og aldri fått så mange komplimanger før...hehe..og du har så søte fregner haha...vel vel..:P
Pleide du bruke det til vanlig?:) hehe så koselig da:) ja en får jo litt mer naturlige farger kanskje. Jeg bruker ofte mineralpudder om jeg skal gjøre litt ut av det.

Hva skal dere ha på dere julaften?
Hadde bestilt meg en kjole, men nå vet jeg ikke haha...

Æsj, hehe. Verste jeg opplevde var da katten hadde spist en rotte (!) og kastet den opp halvfordøyd på spisestueteppet da vi satt og spiste middag :dead: Herlig. Men sant, koselig med en malende pus på fanget:happy:
Hehe uff.. hunden vi hadde før hadde også en tendens til å spise mus på hytta!! Og kaste de opp i båten! Herlighet så ekkelt haha :P

Pleide du bruke det til vanlig?:) hehe så koselig da:) ja en får jo litt mer naturlige farger kanskje. Jeg bruker ofte mineralpudder om jeg skal gjøre litt ut av det.
Ikke sånn hjemme og bare for en tur på butikken nei...men for en lengre shoppingtur...og om jeg skulle være ute flere timer på noe alltid foundtion:P jeg bruker glo minerals til vanlig...
men skjønner jeg må slutte med det da..
mannen sier jeg er mer fin uten å...

jeg liker ikke barbiedukker sier han...hahah

ååhh det aner jeg ingenting om desverre:/
Hva spiral skal du ha?
Ikke jeg heller:o kanskje jeg bør ringe å spørre.
Det ble hormon. Han mente det var så lite hormoner at veldig få sleit med det. Jeg tror jeg mista all sexlyst av p-piller, så ville egentlig ha uten hormoner, men han mente det var så liten sjans for det. Og at kobber var mye mer trøblete b

Takk<3 føler meg litt bedre i dag enn i går, går litt i bølger kjenner jeg. Skal til mamma og pappa etterpå, og mannen kommer i morgen kveld, da er ting alltid lysere:) hehe.
Nei, jeg må si jeg er dødsmisunnelig på dere som har mennene hjemme:) men det er det han ønsker, i tillegg vanskelig å få slik jobb her, så jeg vet det må være sånn.

Skjønner det ja :) Godt du har familie i nærheten :)

Ikke jeg heller:eek: kanskje jeg bør ringe å spørre.
Det ble hormon. Han mente det var så lite hormoner at veldig få sleit med det. Jeg tror jeg mista all sexlyst av p-piller, så ville egentlig ha uten hormoner, men han mente det var så liten sjans for det. Og at kobber var mye mer trøblete b
da ville jeg ringt ja:)
jeg tror det blir hormon her også altså...
sist stod jeg på cerazette under ammingen

Ikke sånn hjemme og bare for en tur på butikken nei...men for en lengre shoppingtur...og om jeg skulle være ute flere timer på noe alltid foundtion:P jeg bruker glo minerals til vanlig...
men skjønner jeg må slutte med det da..
mannen sier jeg er mer fin uten å...

jeg liker ikke barbiedukker sier han...hahah
Hehe sånn er min mann og:P jeg viser bilder av fin sminka jenter, og han svarer med "er DET fint???":P hehe. Tydeligvis finest naturlig.

Back
Topp