herregud for tilbud da!! super!!Ja buksa kosta f.eks 899 men betalte bare 359Og synes PoP er helt suverent på vanntetthet
![]()
ja det er bra kvalitet!!.d
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
herregud for tilbud da!! super!!Ja buksa kosta f.eks 899 men betalte bare 359Og synes PoP er helt suverent på vanntetthet
![]()
Hehe. Men han begynte å våkne igjen etter en liten stund, men aldri for matOliver J. gjorde det ikke før han var 1,5år haha![]()
Nei de er jo ganske selvstendige - og finnes ikke koseligere enn en god og varm kosepus
Litt mindre digg når de tar med halvspiste mus inn for å skryte litt (eller legger dem i sengen din...) hehe
Veldig fleksibel...Så deilighvordan arbeidstider har han til vanlig?
![]()
ja her ogHehe. Men han begynte å våkne igjen etter en liten stund, men aldri for matså han har egentlig våknet mye på natt frem til to år ca. I perioder iallfall.
Pleide du bruke det til vanlig?Skjønner...
jeg har kutta ut pudder/foundation nå...og aldri fått så mange komplimanger før...hehe..og du har så søte fregner haha...vel vel..![]()
Hehe uff.. hunden vi hadde før hadde også en tendens til å spise mus på hytta!! Og kaste de opp i båten! Herlighet så ekkelt hahaÆsj, hehe. Verste jeg opplevde var da katten hadde spist en rotte (!) og kastet den opp halvfordøyd på spisestueteppet da vi satt og spiste middagHerlig. Men sant, koselig med en malende pus på fanget
![]()
Ikke sånn hjemme og bare for en tur på butikken nei...men for en lengre shoppingtur...og om jeg skulle være ute flere timer på noe alltid foundtionPleide du bruke det til vanlig?hehe så koselig da
ja en får jo litt mer naturlige farger kanskje. Jeg bruker ofte mineralpudder om jeg skal gjøre litt ut av det.
Ikke jeg hellerååhh det aner jeg ingenting om desverre:/
Hva spiral skal du ha?
Havregrøt herFroooookost![]()
Hørtes deilig utVeldig fleksibel...
men begynner han 7 er han ferdig 3.
begynner han 8 så ferdig 4 etc.
men går fra jobb hvis det er noe og tar igjen senere en dag...
Åhhh ja! Gleder meg veldig!!I dag er håndball igjen![]()
Ja får håpe detja her og![]()
så håper på mer sovebaby nå![]()
Takk<3 føler meg litt bedre i dag enn i går, går litt i bølger kjenner jeg. Skal til mamma og pappa etterpå, og mannen kommer i morgen kveld, da er ting alltid lyserehehe.
Nei, jeg må si jeg er dødsmisunnelig på dere som har mennene hjemmemen det er det han ønsker, i tillegg vanskelig å få slik jobb her, så jeg vet det må være sånn.
da ville jeg ringt jaIkke jeg hellerkanskje jeg bør ringe å spørre.
Det ble hormon. Han mente det var så lite hormoner at veldig få sleit med det. Jeg tror jeg mista all sexlyst av p-piller, så ville egentlig ha uten hormoner, men han mente det var så liten sjans for det. Og at kobber var mye mer trøblete b
Hehe sånn er min mann ogIkke sånn hjemme og bare for en tur på butikken nei...men for en lengre shoppingtur...og om jeg skulle være ute flere timer på noe alltid foundtionjeg bruker glo minerals til vanlig...
men skjønner jeg må slutte med det da..
mannen sier jeg er mer fin uten å...
jeg liker ikke barbiedukker sier han...hahah
pizzarester fra kveldsen min i går, julebrus og latteHavregrøt herHva spiste du?
ja samme her...spent på om jeg finner meg noen ny jobb i permisjonen...eller om sjefen kan komme opp med noe mer familievennlig til megHørtes deilig utskulle gjerne hatt sånn arbeidstid selv
![]()