mhm! men kommer uansett til å ta vare på en del daIkke sant det tenker jeg å på :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mhm! men kommer uansett til å ta vare på en del daIkke sant det tenker jeg å på :/
Håper hun blir bedre snart i alle fallJeg vet ikke helt.. men symptomer på det i hvertfall. Tror det er luft og det er jo kolikk. Var hos legen og han sendte henvisning til spesialist. Så får vi se. Prøver melkefri mme i en drøy uke til. Og så vanlig nan. Ser vi forskjell vet vi hvorfor![]()
nope bruker ammesinglet og vanlig genser over så dette er gensere daammetopper?
så bra
hvorfor?Fikk gratis body fra kappahl![]()
okei, bor dere like ved?en knagg + div kontorting
de har digitalisert den og gjort så fargene er finereahh, derfor du sa det om askepott ja...mye nytt da?
mye rim her ogikke nå nei..bare litt rim og is
mm lage begge deler heheja for meg er det nyttarsaften...bare synd mannen ikke er enig
Jeg gleder meg til kvelds for da skal jeg ha mertakk takk![]()
Hennesooohgøy fra hvor?![]()
Ikke godt neiååhh såpass...huff...stakkar.Riktig god bedring
Jeg åmhm! men kommer uansett til å ta vare på en del dakoselig å ha
![]()
okeeei. gøy å fornye seg litt=)nope bruker ammesinglet og vanlig genser over så dette er gensere da![]()
17min med bil caokei, bor dere like ved?
ahh skjønner...greit å fikse litt da jade har digitalisert den og gjort så fargene er finereellers likt tror jeg
men den var egentlig på gammel filmrull vet du så den hadde begynt å sprekke opp osv..
ja oki...kan godt komme litt snømye rim her og![]()
nei.. heheja så den...vi er jo flinke...men 3000...fADER...det går ikke
tror mi syns det er irriterendenei faktisk ikke