Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oida det var kjedelig.. Håper dere får ordnet detTypisk at printeren ikke tar det fotopapiret jeg hadde kjøpt, det var for tykt. Printer også i feil farge. Hurra, skal jo printe bilder til julegaverhåper sambo kan ordne, dyrt å fremkalle hos fotobutikk
![]()
Ikke sant det tenker jeg å på :/hehe nei hun her bruker så lite klær siden hun nesten ikke gulperMå gå inn for det hvis vi skal prøve alle de forskjellige klærne hun har
Tror ikke det kommer til å skje rett og slett.. Lurer litt på hva vi skal gjøre med tøyet etter hvert.. skal jo ikke ha flere barn, men føles så fælt å gi det bort
![]()
Nja en del av de men nei ikke allepasser dere klærne deres nå?
Jeg stemmer for kalkun å heller pinnekjøtt en annen dagkalkun og pinnekjøtt. jeg vil hakalkun, mannen pinnekjøtt
Jeg vet ikke helt.. men symptomer på det i hvertfall. Tror det er luft og det er jo kolikk. Var hos legen og han sendte henvisning til spesialist. Så får vi se. Prøver melkefri mme i en drøy uke til. Og så vanlig nan. Ser vi forskjell vet vi hvorforUff nei vår på 1,5 er også fortsatt mye våken om natta og står gjerne opp kl 5 uavhengig av om han har sovet mye eller lite den natta. Man blir litt kokko av det
Men er det kolikk hun har?
Oh hvorfor?Fikk gratis body fra kappahl![]()
aha,men så greit det passer da. Ikkealt som går herJa. Men har litt posete klær fra før da![]()
ammetopper?To grå fra hmhar ikke prøvd ennå da
![]()
ahh, derfor du sa det om askepott ja...mye nytt da?Litt såvar om tre nøtter til askepott og klovner i kamp
![]()
ikke nå nei..bare litt rim og isHar dere snø?
ja for meg er det nyttarsaften...bare synd mannen ikke er enigVeldig godt![]()
en knagg + div kontortingDeilig dahva kjøpte dere på IKEA?
bra det...hihiHaha ja![]()