Skravletråd

Typisk at printeren ikke tar det fotopapiret jeg hadde kjøpt, det var for tykt. Printer også i feil farge. Hurra, skal jo printe bilder til julegaver :p håper sambo kan ordne, dyrt å fremkalle hos fotobutikk :p

Typisk at printeren ikke tar det fotopapiret jeg hadde kjøpt, det var for tykt. Printer også i feil farge. Hurra, skal jo printe bilder til julegaver :p håper sambo kan ordne, dyrt å fremkalle hos fotobutikk :p
Oida det var kjedelig.. Håper dere får ordnet det :)

Blir deres små sure når de hikker? Det blir hu her :P

hehe nei hun her bruker så lite klær siden hun nesten ikke gulper :o Må gå inn for det hvis vi skal prøve alle de forskjellige klærne hun har :P Tror ikke det kommer til å skje rett og slett.. Lurer litt på hva vi skal gjøre med tøyet etter hvert.. skal jo ikke ha flere barn, men føles så fælt å gi det bort :P
Ikke sant det tenker jeg å på :/

Uff nei vår på 1,5 er også fortsatt mye våken om natta og står gjerne opp kl 5 uavhengig av om han har sovet mye eller lite den natta. Man blir litt kokko av det :p

Men er det kolikk hun har?
Jeg vet ikke helt.. men symptomer på det i hvertfall. Tror det er luft og det er jo kolikk. Var hos legen og han sendte henvisning til spesialist. Så får vi se. Prøver melkefri mme i en drøy uke til. Og så vanlig nan. Ser vi forskjell vet vi hvorfor :)

Back
Topp