samme hermåååå se den på julaften hihi.. hører med![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
samme hermåååå se den på julaften hihi.. hører med![]()
kan jo være...7 klasse herNei ble litt overrasket egentlig, kan ikke huske vi hadde det.. Men er jo 1.klasse da, kanskje det har noe med det![]()
her og...bahh...kjipt men menSå braGodt å være ferdig! Har noen som må hentes på posten da. Gleder meg ikke til den køen
hehe
ja du var jo så hekta på det hihiMini sover godt i vugga <3 eldste ser film på rommet å jeg sløver i sofaendupper snart av
men skal prøve å fargelegge litt
savne det
![]()
ok dt jg vil ha ogsåVi pleier å ha kalkun![]()
huff dakar lille...Et visst ikke noe annet sted min vil sove i dag enn oppå puppen - tror det er mer magevondt på gang stakkars
ja her inviterer vi så de får vært medAah
Ja syns barna burde få være med å leke litt først, og være med å spise middag.
var det noe spennende der i dag da?Ser på god morgen norge![]()
det liker jeg se på hihiSer sånn halvveis på dr.phil jeg![]()
oi såpass...-1 herdeilig sol i dagmen -8
![]()
oohh det fikk jeg lyst på nå også..namme...men er tomFikk trykket i meg en marsipan gris![]()
haha sunnheten lenge leve. Men å smøre en skive med ei hånd er vell mer eller mindre i mulig
Snart kommer sambo hjem da så jeg får dusjet før vi skal avgårde
hvordan lager du kyllingform?Glemte helt å svare på middag Spmvi skal ha en kylling form med ris
er planen hvertfall
![]()
oohhh vi er gode!!Ikke langt fra 60 000 innlegg nå![]()
kan jo prøve hihiKlager vi 70' før 2016?
tom postkasse her i dag...Fikk sjekket posten, herlighet så kaldt!!! Var en pakke med to topper til meg og en hentelapp. Har dere sjekket?
kebab er namme da!Middag idag blir kebab tror jegkommer hjem sent, skal på 6-ukers kontroll! Og snakke om mme, lurer på hva legen sier. "Prøv melka i 1 uke til, blir babyen bedre så kan du få resept". Gått på melkefri mme i 4 dager.
skravla går hihiside 3000...![]()
åååhh så skjøntOh spennende da
Bare 2 svarte thightser å dette:
Vis vedlegget 151311
Vis vedlegget 151312
Å en bestefar genser å kjole til meg