da får vi prate om det ofteJa very jo egentlig det. Og bør drikke enda mer for å unngå hard mage... Men er ikke tørst og da glemmer jeg det :/drikker nå da, siden vi snakker om det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
da får vi prate om det ofteJa very jo egentlig det. Og bør drikke enda mer for å unngå hard mage... Men er ikke tørst og da glemmer jeg det :/drikker nå da, siden vi snakker om det
Stemmer detDa har det vært oppdatering
Haha - hva en drikketråd i tillegg til knipetråd?da får vi prate om det ofte![]()
Ååh så koselig med nissefestÅååå er det i morgen det er nissefest i bhg tro??
hehe hvorfor ikkeHaha - hva en drikketråd i tillegg til knipetråd?![]()
Ja awww lille nissegutten minÅåh så koselig med nissefest![]()
Blir ofte til at jeg fikser drikke, men da blir den stående på bordet.. Burde hatt en sånn hatt med sugerør rett i munnen :Ohehe hvorfor ikke![]()
Blir ofte til at jeg fikser drikke, men da blir den stående på bordet.. Burde hatt en sånn hatt med sugerør rett i munnen :O
kjøp deg camelback-ryggsekk med sugerør heheBlir ofte til at jeg fikser drikke, men da blir den stående på bordet.. Burde hatt en sånn hatt med sugerør rett i munnen :O
Sant detNei sånn sett er dere vel halvveis, men skjønner jo om de ukene går rimelig tregt om man ikke får sove
Godt dere bytter litt på![]()
kalkun og pinnekjøtt. jeg vil hakalkun, mannen pinnekjøttKalkunhva står det mellom?
hehe nææhh...tror vel ikke det men...Hehe, ja,vi får se hvordan det blir. Kanskje derfor jeg ikke får den, kjefter ikke nok![]()
så flink du har vært og så bra han liker den hihiFått byttet på sengene til ungene å satt på 2 maskin med klærå brettet klær å ryddet kjøkkenet.. Tobben ligger helt fascinert i babygymmen
den falt virkelig i smak
![]()
ååhh så bra...det har falt i smak her ogsåVesle likte å trille tur i vinterværet!![]()
godt det da hihiDeilig daFiskepinner her i går
storebror fikk velge
hehe ahhh...pga. besøk her1 her..men det var bare fordi snuppa ikke var soveklar før det
![]()