hehe ja virker sånnHehe noen dager går det jo rett igjennom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe ja virker sånnHehe noen dager går det jo rett igjennom![]()
nei det er litt syktIkke langt fra 60 000 innlegg nå![]()
Aldri laget denne førdeilig da, hvordan lager du?
Det er sånei det er litt sykt![]()
uffda! blir så kaldt og ekkeltJa syns hun har gulpa mer enn vanlig:-/ broren gulpa myyyye til vanlig, men hun her gulper vanligvis ikke SÅ mye. Hun lå i senga med meg etter halv 7, og kl 8 kjente jeg det var vått langt unna henne![]()
Mye rart i dem. Prøv en i morgen og seLøk har jeg eliminert for sikkerhets skyld. Melk har jeg drukket siden vi kom hjem ; kun sporadisk at han har vondt, så tenker det kanskje er noe annet.
Håper det ikke er pepperkaker for det var frokosten min i dag :O
ja absolutt hehe! sundt og godtNei santå så var det jo svin. De sier jo at svin er sunt?
Ikke med leverpostei hvertfall![]()
Heheja absolutt hehe! sundt og godt![]()
gøy hva har du bestilt ?Hva det er hente lapp på?
Her er jo ikke posten kommetmen jeg håper det er pakke fra h&m der
![]()
nei så du asbjørns julekalender da Abid Raja var derHehejammen godt vi ikke er muslimer
![]()
HeheHvordan spiser man en hval? Jo en bit av gangen![]()
hehe det blir nok godtAldri laget denne førhehe arvekylling heter den. Med brokkoli, litt chili , kylling kremfløte , creme f, å flere ting som jeg å mitt hode ikke husker akkurat nå :/
hahaha.. wopsDet er sådet er mere innlegg enn noen av termin forumene har til sammen
hehe
Heje ja jeg å men når man drikker så masse isvann som jeg desverre gjør så må det ut igjen å![]()
Er på motsatt side av skalaen :/ glemmer av detDrikker og mye![]()
Er på motsatt side av skalaen :/ glemmer av det
Middag idag blir kebab tror jegkommer hjem sent, skal på 6-ukers kontroll! Og snakke om mme, lurer på hva legen sier. "Prøv melka i 1 uke til, blir babyen bedre så kan du få resept". Gått på melkefri mme i 4 dager.
Ja hun var kjempekald på hele armen sin stakkaruffda! blir så kaldt og ekkelt![]()
![]()
JaHeheSå du på i sta?