Skravletråd

hva skal dere spise på nyttårsaften?
mannen og jeg er uenige:P
Vi skal ha selskapet her hos oss:)

Skal til svigerfar så regner med det blir pinnekjøtt :) ikke så glad i det men men :p
Jeg elsker pinnekjøtt,men det har vi på julaften med fam. hans. Så kunne tenkt meg kalkun på nyttåraaften...men mannen skal på død og liv ha pinnekjøtt da også...bahhh

yayy da har jeg fått time på nyåret til å fikse opp bryna og eyeliner . Trenger på fyll :D

Fått byttet på sengene til ungene å satt på 2 maskin med klær :D å brettet klær å ryddet kjøkkenet.. Tobben ligger helt fascinert i babygymmen :D den falt virkelig i smak :D

Er litt sur på Babyshop nå. Bestilte vognbag 17.11, fikk nesten garantert at bagen skulle være klar til henting i løpet av 2 uker. I verste fall 3 uker. Idag er det 4 uker siden jeg bestilte! Ringte og purret 3 uker etter bestilling (forrige tirsdag) og da lovte de at den skulle være klar senest fredag, men antakeligvis før fredag. Fredag kom, hørte ikke noe, så ringte likesågodt inn igjen og nei. Ingen bag. De ble litt flaue og sa at hun som har ansvar for Emmaljunga skulle få beskjed om å "ordne dette". Og de syntes det hadde tatt lang tid ja.

Seriøst!! Kunne tenkt meg bagen nå! Hvis de drøyer for mye synes jeg at jeg kunne fått avslag i prisen, jeg har betalt nesten 3000kr for bagen og forventer litt kundeservice, ikke at de lyver om når den skal komme hele tiden... innen to uker, innen tre uker, innen fredag. Hva er neste, innen 2016? ;)

Går fort til neste tirsdag (og da er det 5 uker siden!!) er bare 3 dager til helg så..
Håper jeg får en tlf fra dem idag...

Bahh så utrolig kjedelig og dårlig! Burde jo egentlig få litt rabatt ja.. Håper den kommer snart :)

Du vet du er småbarnsmor i sorg å ammetåke når du forsover deg. Tar dermed å vekker unger , finner klær i en fart får i de (2) mat å løpet opp til han eldste som er syk med noe å drikke. Får de to andre i bilen å får omsider levert mellomste på skolen.

Uten bh, nattas full i pingviner, håret er ikke fikset å har enda ikke fått vert på do selv :eek:
Guri jeg er glad for at de har sånn plass man bare slipper barna av :eek: å at det var mørkt :p

Oisann :P Rakk dere det?

Back
Topp