sovet som en stein de timene jeg har sovet...heheSovet godt (enn dog ikke nok)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sovet som en stein de timene jeg har sovet...heheSovet godt (enn dog ikke nok)?
hehe noe annet fungerer dårlig for meg iallefllEr nok best med bedre leggerutinerbare jeg som er sløv og ikke finner veien til senga før
Hehe er fort gjortLegger meg aldri så sent så takler det dårlig![]()
Hadde besøk
Ja <3Så godt du får se henne<3
Åh så deiligLillemor sov fra 00:30-07fikk flaske og sover enda
rart å våkne av seg selv
![]()
Ja, jeg har også god erfaring.. Men typisk at de surrer når jeg virkelig trenger ny bag og kulda kommerÅhh nei...så kjipt. Guri da hadde ikke jeg klart å være høflig lenger på tlf! Det er utrolig dårlig kundeservice.
Jeg har god erfaring med de selv.
ja tenke de skulle gå litt over 22..senest 23 liksom...men neiida...rett før 2 hehe...Hehe er fort gjortjeg har baby som tvinger meg
![]()
har ungene oldeforeldre igjen nå?Ja <3
Vell det var hvertfall ett kl slett med 2ja tenke de skulle gå litt over 22..senest 23 liksom...men neiida...rett før 2 hehe...
han er våken om kvelden ja?
jeg må si du er tålmodig og høfligJa, jeg har også god erfaring.. Men typisk at de surrer når jeg virkelig trenger ny bag og kulda kommerhvis jeg ikke hører noe denne uken så må jeg kjempe hardt for å ikke være sur når jeg ringer neste uke
![]()
Nei nå er alle dødehar ungene oldeforeldre igjen nå?
jeg ville ikke se min farmor husker jeg...tørte ikke...angrer i dag...men var jo ikke så gammel
haha ja ikke santVell det var hvertfall ett kl slett med 2
Jepphan sovner ikke før 12
B menneske han der
![]()
HuffNei nå er alle døde![]()
oi skal si!! sovedyrLillemor sov fra 00:30-07fikk flaske og sover enda
rart å våkne av seg selv
![]()
Så godt at de harHuff![]()
Mannen har morfar og mormor.
så ungene har.
Morfar blir 90år i feb<3
Heheååhh herlighet!! matvrak....ser en svevende sjokoladefondant foran meg...med vaniljeis og sjokoladesaus...
tror jeg må ha frokost![]()
og de er faktisk veldig sprekeSå godt at de har![]()
finne rundstykke...Hehe![]()