Nei, må få det på resept for å få igjenFår du ikke igjen penger hvis du ikke får resept? Hvordan virker hun nå da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, må få det på resept for å få igjenFår du ikke igjen penger hvis du ikke får resept? Hvordan virker hun nå da?
Uff..Ja hun var kjempekald på hele armen sin stakkar![]()
Ja ikke godt. Men hun klaget ikke daUff..Merker det jo selv og hvis hun gulper på meg, er skikkelig kaldt ubehagelig!
Så gøyHihiEr i familie med han ene så det er jo litt morsomt å se de på tv
![]()
Hahahanei så du asbjørns julekalender da Abid Raja var derHan sa ingen i familien greier å spise rumpa på marsipangrisen
![]()
Nei, må få det på resept for å få igjenmå liksom ha "grunn" til å bruke det, om du skjønner. Fastlegen min er også barnelege, mon tro om det holder at han skriver eller om vi må henvises. Hun har mye luft i magen, i går natt sov jeg 1t... Var urolig hele dagen. I natt sov hun helt ok, og har tatt "nok" dupper på dagtid hittil
det varierer så veldig, men er ikke forstoppet eller har løs mage, avføringen virker helt normal. Men ja, mye luft.. Har 2 dr brownflasker som vi bruker, men raper etter dem og. Litt vanskelig å måle mengden rap for å se om flaskene er problemet, hehe
men et tips det stod i vedlegget til dr.brown var at man ikke skal riste flasken for da kan det oppstå masse små luftbobler. Man skal røre ut melka! Så det har vi begynt med da, røre ikke riste. Trenger ikke malt mer da heldigvis. Gir minifom, virker som det hjelper og.. Men jeg klarer ikke å avgjøre om vi må ha melkefri melk. Men om vi får det på resept og det ikke blir så ekstremt mye dyrere enn vanlig mme, så skader det jo ikke å bare gi det uansett
(koster vel 200-300kr boksen for den vi bruker nå, vanlig nan koster 90-99kr boksen)
Helt syktside 3000...![]()
Ja ikke godt. Men hun klaget ikke da![]()
Så gøyhvem av de? Har sett litt på dansken og fingern av og til, særlig da de fødte
hehe
så fine tingOh spennende da
Bare 2 svarte thightser å dette:
Vis vedlegget 151311
Vis vedlegget 151312
Å en bestefar genser å kjole til meg
Ja, det håper jeg ogJa det husker jeg fra storebror brukte mme, røre ut og ikke risteHåper det blir bedring! Stakar lille
Utrolig slitsomt å ikke få sove! Du må jo være helt utslitt?! Får mannen avlastet deg litt?
Jaså fine ting![]()
Håper detBare pupp, soving og kos som gjelder her i dag.. hun la seg så sent så er nok trøtt. håper hun sover til/fra bhg likevel...
Ja, det håper jeg ogser for meg vi prøver og prøver mye forskjellig og vips så er knotten 12 uker og tarmene modne
og hylkngen over. Vært flink idag da, det er sutring og offing, men har ikke HYLT enda. Jeg spretter opp og forter meg å lage mat, det gjelder å være rask før alarmen går
Jeg er sliten, ja, men vi bytter på å ta henne om natta. Men vi har snakket om muligheten til at jeg sykemeldes fra permisjonen, om det går helt over stokk og sten. Hun er 6 uker på fredag da, så ikke så lenge til de "magiske" 12 ukene.
hehe nei hun her bruker så lite klær siden hun nesten ikke gulperJaden ungen har litt nye klær men jeg klarer ikke la være heller
![]()
Håper detda får hun jo en god hvil
her er det heller ikke sivet så mye i dag så jeg håper han sover ost når vi kjører
![]()
Ja very jo egentlig det. Og bør drikke enda mer for å unngå hard mage... Men er ikke tørst og da glemmer jeg det :/drikker nå da, siden vi snakker om detUffda, må huske å drikke, særlig når du ammer![]()