Nei, det er vel elimineringsmetoden som må til. Melk og løk er vel vanligst å reagere på? :/Det verste er vel at jeg tenker det er noe jeg har spist... Men vet ikke hva han reagerer på og hva jeg bør unngå :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er vel elimineringsmetoden som må til. Melk og løk er vel vanligst å reagere på? :/Det verste er vel at jeg tenker det er noe jeg har spist... Men vet ikke hva han reagerer på og hva jeg bør unngå :/
Heje ja jeg å men når man drikker så masse isvann som jeg desverre gjør så må det ut igjen åPleier å kombinere det med bleieskift![]()
Hehe - ser denHeje ja jeg å men når man drikker så masse isvann som jeg desverre gjør så må det ut igjen å![]()
Løk har jeg eliminert for sikkerhets skyld. Melk har jeg drukket siden vi kom hjem ; kun sporadisk at han har vondt, så tenker det kanskje er noe annet.Nei, det er vel elimineringsmetoden som må til. Melk og løk er vel vanligst å reagere på? :/
Ja det syntes jeg åså holder igjen å håper han våkner snart når jeg har det sånn
![]()
Får ikke gjort så mye, men tenker vi får nyte babykosen mens vi kan![]()
Ja syns hun har gulpa mer enn vanlig:-/ broren gulpa myyyye til vanlig, men hun her gulper vanligvis ikke SÅ mye. Hun lå i senga med meg etter halv 7, og kl 8 kjente jeg det var vått langt unna henneUffda! Gulpet mer enn vanlig? Hun her gulper veldig lite. Brødrene gulpa MASSE.. Blir så voldsomt med klesvask![]()
Klager vi 70' før 2016?Ikke langt fra 60 000 innlegg nå![]()
Fikk trykket i meg en marsipan gris![]()
haha sunnheten lenge leve. Men å smøre en skive med ei hånd er vell mer eller mindre i mulig
Snart kommer sambo hjem da så jeg får dusjet før vi skal avgårde
OjKlager vi 70' før 2016?
Nei santHehe ikke din feil da, går ikke å lage brødskiver med en hånd nei![]()
Heje ja jeg å men når man drikker så masse isvann som jeg desverre gjør så må det ut igjen å![]()
Hva det er hente lapp på?Fikk sjekket posten, herlighet så kaldt!!! Var en pakke med to topper til meg og en hentelapp. Har dere sjekket?
Hehe noen dager går det jo rett igjennomDrikker og mye![]()
Hvordan spiser man en hval? Jo en bit av gangenKlovner i kamp![]()
deilig da, hvordan lager du?Glemte helt å svare på middag Spmvi skal ha en kylling form med ris
er planen hvertfall
![]()