Skravletråd

Det verste er vel at jeg tenker det er noe jeg har spist... Men vet ikke hva han reagerer på og hva jeg bør unngå :/
Nei, det er vel elimineringsmetoden som må til. Melk og løk er vel vanligst å reagere på? :/

Fikk trykket i meg en marsipan gris :D :p haha sunnheten lenge leve. Men å smøre en skive med ei hånd er vell mer eller mindre i mulig :p

Snart kommer sambo hjem da så jeg får dusjet før vi skal avgårde

Nei, det er vel elimineringsmetoden som må til. Melk og løk er vel vanligst å reagere på? :/
Løk har jeg eliminert for sikkerhets skyld. Melk har jeg drukket siden vi kom hjem ; kun sporadisk at han har vondt, så tenker det kanskje er noe annet.

Håper det ikke er pepperkaker for det var frokosten min i dag :O

Uffda! Gulpet mer enn vanlig? Hun her gulper veldig lite. Brødrene gulpa MASSE.. Blir så voldsomt med klesvask :P
Ja syns hun har gulpa mer enn vanlig:-/ broren gulpa myyyye til vanlig, men hun her gulper vanligvis ikke SÅ mye. Hun lå i senga med meg etter halv 7, og kl 8 kjente jeg det var vått langt unna henne:o

Fikk trykket i meg en marsipan gris :D :p haha sunnheten lenge leve. Men å smøre en skive med ei hånd er vell mer eller mindre i mulig :p

Snart kommer sambo hjem da så jeg får dusjet før vi skal avgårde

Hehe ikke din feil da, går ikke å lage brødskiver med en hånd nei :P

Fikk sjekket posten, herlighet så kaldt!!! Var en pakke med to topper til meg og en hentelapp. Har dere sjekket?

Back
Topp