Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så deiligDa har vi lussekatter i hus![]()
Hehe høres kjent utFikk lagt hun over på andre... Tok ca 10 sekunder så måtte den puppen også til pers!
Nei men har de ikke egentlig pleid å sende på NRK?Hehe jaset ikke helt poenget
kan ikke huske de har hatt den før :/ altså tidligere år
Nei! Pleier å ha, har bare ikke kommet så langtDa har vi endelig fått opp julelysene utetok sin tid
har dere utelys nå i julen?
![]()
Hehe det skjønner jegkoselig ja...men dausliten![]()
Det her er sånne blå poser, litt rare å ha i fryserenKjøpte til vanlig pris her om dagen- helt klartmen havnet i fryseren...
Godt likevel![]()
NamDa har vi lussekatter i hus![]()
Å nei håper dere finner de!Baaaah. Kvelden brukes til å lete etter mannens bilnøkler. Vi har seriøst leita på ALLE mulige plasser tror jeg. Vet at guttungen tok de fra lomma hans i går ettermiddag og lekte litt med de på fanget, og at nøklene ikke har vært i bruk etter det. Han skal liksom helst på jobb i morgen da![]()
Ser dårlig utÅ nei håper dere finner de!
Kanskje høre med gutten i morgen om han har lagt de et lurt sted?Ser dårlig utnå gikk jeg å la meg, har leita i snart to timer begge to så jeg har rett og slett ikke flere ideer. Han har ekstranøkkelen sin på jobb, for å iallfall komme seg hjem om han mister nøkkelen
så spørs om det blir hjemmekontor i morgen:-/
Hahah jeppGreit med vinter og jakke da ja![]()
JP men trodde tv2 hadde hatt det en stund nå? Eller?Nei men har de ikke egentlig pleid å sende på NRK?
Ble gode også deilig![]()
Kanskje strikke en selv? Så får du den som du ønskernoen som har tips til en nice lue? til meg..må ikke være voldsom...mer nøytral og delikat![]()
Haha kom på en episode fra da jeg var liten. Jeg hadde "lånt" bilnøklene til faren min for å leke med dem og glemt helt av det. Foreldrene mine (som ikke visste at jeg hadde tatt dem) hadde visst lett i tre dager før de spurte om jeg hadde sett dem - fant dem fram nesten med en gangBaaaah. Kvelden brukes til å lete etter mannens bilnøkler. Vi har seriøst leita på ALLE mulige plasser tror jeg. Vet at guttungen tok de fra lomma hans i går ettermiddag og lekte litt med de på fanget, og at nøklene ikke har vært i bruk etter det. Han skal liksom helst på jobb i morgen da![]()