Skravletråd

God morgen :)

Håper dere har sovet godt!
Her har alle stått opp, plutt og jeg for mat, mannen for å vente på en elektriker. Sistnevnte sa han skulle komme fra kl 7.30 - men han kunne ha stoppet "fra" ; han var her presis kl 7.30 :o
Helt grei natt her :) ble samsoving hele natta da.. Fått litt dårlige vaner etter at denne magevondten kom :/

Jøss, presis elektriker er ikke verst!

Ja, kanskje det? Får håpe dere får sovet og hvilt litt på dagen da? Litt i minste laget for dere begge!

Gav litt NAN i går kveld jeg, for å få en natt med litt mer enn 2-2,5 time søvn sammenhengende.. Pluss for å avlaste puppene litt.
Lille her våkner stort sett for mat hver 1 1/2 time til 2 1/2 time.. Håper han kan strekke seg til 3 timer snart! Hvordan går det med puppene?

Ja han elsker det :)
snuppa og...har badekar i stellebordet her...og et stort et stående på garasjen når hun vokser ut av det i stellebordet...hihi....
men i går tok heg hun i dusjen med meg :D

så venter vi jo på folk til badet oppe der skal badekar:smug:

God morgen :) skal til lege på helsestasjonen kl 12.15 :) etterpå får vi besøk av en venninne og hennes 6 mnd gamle sønn :)
ååhh lykke til hos legen..
kjekt med besøk dag.

Her er det en tur på vakre hjem, en nydelig interiørbutikk...ble tipset av svigermor om noen puter.
Ellers er det både lege og frisør på Oliver J i dag...så han har kort dag i barnehagen

sovet godt her...er så godt hun sover så bra om nettene.

oi skal si...det er sjelden de er så presis
Ja, trodde egentlig ikke at de ville være her før rundt 8 eller 9 :o

Men neida, han var presis, rask og effektiv. Noterte oss nummeret hans på ny i tilfelle nye oppdrag :)

Ja, trodde egentlig ikke at de ville være her før rundt 8 eller 9 :eek:

Men neida, han var presis, rask og effektiv. Noterte oss nummeret hans på ny i tilfelle nye oppdrag :)
Så flott altså.

vi har samme folka som kommer her hver gang...veldig greit det når man er fornøyd...

ååhh lykke til hos legen..
kjekt med besøk dag.

Her er det en tur på vakre hjem, en nydelig interiørbutikk...ble tipset av svigermor om noen puter.
Ellers er det både lege og frisør på Oliver J i dag...så han har kort dag i barnehagen
Vakre hjem har mye fint ja :)

Er OJ fremdeles i dårlig form?

Helt grei natt her :) ble samsoving hele natta da.. Fått litt dårlige vaner etter at denne magevondten kom :/

Jøss, presis elektriker er ikke verst!
Dårlige vaner ja... Hver kveld tenker jeg at jeg skal få lagt ham tilbake i egen seng, likevel ender han opp med oss - sovne på puppen funker visst best. F år heller ta den kampen når han er litt større

Vakre hjem har mye fint ja :)

Er OJ fremdeles i dårlig form?
har de det hos dere og?
Trodde denne butikken var unik her? hmm..
sikkert samme navn bare da.

Neida frisk han sånnsett...
mer kontrolltime og oppfølging...
skal snakke omkring movicol hn har fått. evt. red. dose...opphold etc.
Så skal han ta full blodprøve sjekk.
og jeg vil ta opp astma

Back
Topp